برای شرکت نایب رئیس مجلس در مراسم کلنگ زنی برنامه ریزی شده بود و دلیل به هم خوردن برنامه مشخص نیست.
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

سفر سید محمد حسن ابوترابی به گناباد حاشیه ای نیز داشت. به نقل از یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گناباد قرار بود مراسم کلنگ زنی اولین پارکینگ طبقاتی شهرستان در ساعت 18:30 امروز با حضور نایب رئیس مجلس زده شود که به دلیل تاخیر ایشان این مراسم به بعد از سخنرانی مصلی موکول شد. بعد ازنماز مغرب و عشا و سخنرانی در مصلی نیز فقط مدت کوتاهی نایب رئیس مجلس در محل احداث این پارکینگ حضور یافت و کلنگ این پروژه به دست ایشان بر زمین نخورد که گلایه ی عضوشورای شهر گناباد را به همراه داشت.

 ابوالقاسم شفیعی در جمع مردم در حالی که نایب رئیس مجلس محل را ترک می کرد از امام جمعه گناباد و فرماندار این شهرستان دعوت می کرد که در مراسم حضور داشته باشند گفت : برای شرکت نایب رئیس مجلس در مراسم کلنگ زنی برنامه ریزی شده بود و دلیل به هم خوردن برنامه مشخص نیست.

اما ابوترابی در موقع سوار شدن ماشین از این جمله  شفیعی نگران شد و به فرماندار توضیح دادکه این سفر به دعوت نماینده گناباد بوده و با برنامه انجام شده است .

 نماینده مردم شهرستانهای گناباد و بجستان نیز در مصلی گناباد گفت :برای شرکت حجت الاسلام ابو ترابی درمراسم کلنگ زنی پارکینگ طبقاتی بر نامه ریزی نشده بود.

 حجه الاسلام محمد رجایی گفت : اقای ابو ترابی ساعت یازده و نیم وارد مشهد شدند ،ملاقاتی با استاندار خراسان رضوی داشتند و بعد هم در جمع مردم شهرستانهای بجستان و گناباد حضور یافتند که جای تشکر و قدر دانی دارد.

 اما سر انجام کلنگ اولین پارکینگ طبقاتی در شهرستان گناباد که قرار است با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی ساخته شود با حضور شهردار، فرماندار و سرمایه گذار آن "علی شریعت "بر زمین خورد.

 مهندس پاکدامن مجری این طرح گفت : این پارکینگ ظرفیت چهار صد خودرو را خواهد داشت و برای آن دوازده ملیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و پیش بینی می شود که تا پایان سال نود و سه به بهره برداری برسد..

نکته اضافه گناباد نیو:حتما کلنگ لیاقت بیشتری دارد چرا همیشه کلنگ بر زمین بخورد یک بار هم بیل  را برزمین بزنند وانگهی میهمان را که با کلنگ زنی خسته نمیکنند انهمه را امده اند که سخنرانی(حرف بزنند)بفرمایند. 





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , علمی-فرهنگی -هنری-ورزشی , محلی-منطقه ای , ,
:: برچسب‌ها: اخبار گناباد-شورای شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: