بعد از شش ماه گمانه زنی بالاخره رئیس سازمان جهاد کشاورزی عوض شد؟!
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد

در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی مهندس مزروعی طی حکمی از سوی وزیرجهادکشاورزی به عنوان رئیس جهادکشاورزی خراسان رضوی منصوب و از زحمات دکتر طباطبایی رئیس سابق جهاد خراسان تشکر شد.

پیشنهاد از طریق پیامک

 به نقل از ایسنا،  مجتبی مزروعی ظهر امروز در مراسم معارفه خود که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه دراین سازمان برگزار شد، اظهار کرد: باید توکل، ایمان و صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و با احترام به خون شهیدان، خدمت‌گزاری کوچک در دریای مردمی باشیم.

وی افزود: باید به تبعیت از برنامه‌های کلان دولت جدید با مدیریتی مبتنی بر اصول علمی و هدفمند، مشارکت تمامی بدنه سازمان و توجه خاص به کرامت انسانی در رده‌های سازمانی در راستای شعار سال جاری در مجموعه‌ای که به نام جهاد مزین شده مدیریت جهادی را عینیت بخشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: توسعه بخش کشاورزی در اجرای اقتصاد مقاومتی لازم است. در مسئولیت خود امنیت روانی، پیشگیری از شیوع شایعه، فضای ناامنی کاری و پرهیز از گروه‌گرایی را مورد تأکید قرار دهم و برای شرایط بهتر تلاش کنم.

مزروعی عنوان کرد: بهره‌وری نیروی انسانی، توسعه بخش کشاورزی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، توجه به بازرگانی محصولات کشاورزی، توجه به مسئله آب، امور دام و دامپروری و افزایش ضریب مکانیزاسیون و تکنولوژی در کلیه محصولات گیاهی، باغی و زراعی از اولویت‌های برنامه‌های سازمان خواهد بود.

 رئیس سابق جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: با توجه به مشکل جدی آب در استان و خشکی ۳۳ دشت از ۳۷دشت استان ما قانون بهروری در آب را اجرای کردیم.

سید محمد طباطبایی یزدی عنوان کرد: ۲ هزار کلیومتر آب با لوله، ۲۰مورد استخر دو منظوره کشاورزی از جمله اقداماتی بود که در زمینه آب استان انجام شد.

وی بیان کرد: براساس برنامه توسعه گلخانه‌های استان به هزار هکتار توانسته‌ایم ۴۴ هکتار گلخانه را به و ۳۳ هکتار مجوز و۱۴۰ هکتار افزایش دهیم.

رئیس سابق جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: طرح جایگزینی انرژی پاک را در بخش کشاورزی مصوب کرده و با تامین اعتبارات اجرایی می شود.

طباطبایی یزدی تاکید کرد: ترویج کشاورزی شناسایی دانش بومی با کمک بانک اطلاعات، توجه به دانش نوین را در کارنامه خود ایجاد کرده همچنین  توسعه بخش خصوصی در کشاورزی و کسب رتبه اول تا سوم در زمینه محصولات کشاورزی کشور از جمله اقدامات است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان نیز در قسمت دیگری از این مراسم اظهار کرد: فرصت‌ها گذرا هستند پس با همت مضاعف و تلاشی مساعد باید از آنها در مسئولیت‌ها استفاده کرد.

حجت‌الاسلام محسن هاشمی گنابادی بیان کرد: عزم ملی در راستای مسئولیت‌ها از ضرورت‌ها به شمار می‌رود و برای اقتدار نظام و جریان زلال انقلاب باید عزم ملی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: مسئولیت‌ها نوعی امانت بوده که در راستای اقتدار نظام و انقلاب باید از آن‌ها صیانت کرد. ولی فقیه خراسان رضوی عنوان کرد:  طباطبایی با توجه به کمبود اعتبارات به‌ویژه طی دو سال اخیر همه تلاش خود را در بر زمین نماندن اقدامات و برنامه‌های هدف سازمان انجام داد.





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , ,
:: برچسب‌ها: کشاورزی-وزیر جهاد کشاورزی-گناباد ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: