آیاماهواره واینترنت تهدید است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

سرتیپ بهمن کارگر، معاون اجتماعی پلیس ایران ماهواره و اینترنت را "تهدیدی جدی" برشمرد و گفت که متخصصان می‌توانند از اینترنت و ماهواره به "نحو صحیحی" استفاده کنند، اما اکثریت مردم اینطور رفتار نمی‌کنند.

به گزارش سایت خبری پلیس ایران، آقای کارگر روز یکشنبه ۲۸ خرداد (۱۷ ژوئن) گفت که اکنون "دشمنان" قصد دارند با استفاده از ماهواره و اینترنت اوقات فراغت خانواده‎های ایرانی را مدیریت کنند و پلیس ایران باید با "برنامه ریزی و مدیریت مناسب" مانع از این کار شود.

آقای کارگر در همایش "مدیریت ورزش و تفریح در اوقات فراغت" در تهران از اینکه به سخنان آیت الله علی خامنه‌ای رهبر ایران که پیش از این از "تهاجم فرهنگی به عنوان بمب شیمیایی" نام برده بود، توجه زیادی نشده است، ابراز تاسف کرد.

آقای خامنه‌ای در یک سخنرانی در آذر ماه سال ۱۳۶۸ آنچه را تهاجم فرهنگی نامیده بود با بمب شیمیایی مقایسه کرده بود و گفته بود: "مثل یک بمب شیمیایى نامحسوس و بدون سر و صدا عمل مى‌کند. فرض کنید در محوطه‌ای یک بمب شیمیایى بیفتد که احدى نفهمد که این بمب در آن‌جا افتاد؛ ولى پس از هفت، هشت ساعت ببینند صورت‌ها و دست‌هاى همه تاول زده است."

معاون اجتماعی پلیس ایران همچنین تاکید کرد: "در موضوع جنگ نرم، دشمنان به دنبال تسخیر اوقات فراغت مردم هستند" و اگر "اوقات فراغت مردم" به درستی مدیریت نشود، آسیب‌های اجتماعی افزایش می‌یابد.

در ایران اصطلاح جنگ نرم به هرگونه اقدام روانی و تبلیغات رسانه‌ای اطلاق می شود که جامعه را نشانه گرفته و به دور از درگیری و استفاده از زور و اجبار تلاش می‌کند تا رقیب را به انفعال و شکست وا دارد.

افزایش تعداد کاربران اینترنت در چند سال اخیر و به ویژه پس از حوادث مربوط به انتخابات در ایران، نیروهای امنیتی و انتظامی این کشور را متوجه فعالیت های مخالفان دولت در محیط مجازی کرده است.

چندی پیش نیروی انتظامی ایران اعلام کرده بود که تشدید می‌شود.

پلیس ایران سال‌هاست که در قالب طرح های مختلف، به جمع آوری آنتن های ماهواره‌ای از منازل مسکونی می پردازد و از راه‌های دیگری همچون پارازیت اندازی و اعمال ممنوعیت برای تبلیغات در شبکه های ماهواره ای، تلاش می‌کند مخاطبان این شبکه ها را کاهش دهد.


 




:: بازدید از این مطلب : 1066
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: