قبل ازسفر،الحاقیه بیمه شخص ثالث رابگیرید
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

ربینا- سهامیان مقدم با اشاره به افزایش نرخ دیه اعلام کرد: حق بیمه ها برای سواری های کمتر از چهار سیلندر، 419 هزار تومان، سواری های پیکان و پراید 490 هزار تومان، سواری پژو 570 هزار تومان و موتور سیکلتهای گازی 100 هزار تومان خواهد بود.
به گزارش بینا،-جواد سهامیان مقدم رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه ایران با اشاره به تعیین نرخ دیه 94 میلیون و 500 هزار تومانی،به موج اظهلرداشت: هموطنان در آستانه سال نو قبل از انجام سفرهای نوروزی با مراجعه به کلیه شعب و واحدهای بیمه ایران نسبت به اخذ الحاقیه افزایش تعهدات شرکت خود اقدام کنند.
وی افزود: تمامی کسانی که بیمه نامه دارند، قبل از پایان سال جاری بدون استثنا سقف تعهدات بیمه ای خود را افزایش دهند تا در صورت وقوع حادثه با مشکل مواجه نشوند؛ افرادی که قصد خرید بیمه نامه جدید دارند نیز با تعهدات جدید بیمه نامه را خریداری کنند.
مدیر عامل شرکت بیمه ایران ضمن اشاره به جلسات متعدد قوه قضائیه و دولت گفت: در ماه های عادی یعنی 8 ماه از سال نرخ دیه 94 میلیون و 500 هزار تومان و در چهار ماه حرام ( رجب، ذی الحجه، ذی القعده، محرم، یک سوم به میزان دیه اضافه می شود و این نرخ به 126 میلیون تومان می رسد.
وی همچنین گفت: کلیه واحدهای بیمه ایران اعم از شعب و نمایندگی های بیمه ایران در سر تا سر کشور و در تمام ایام نوروز باز است، ما از امروز تا 15 فرودین تعطیلی نداریم.
سهامیان مقدم به خسارت پرداخت سیار این شرکت اشاره کرد و گفت: در تهران و برخی شهرستانها خسارت پرداخت سیار مستقر است و بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا می کند و مبلغ خسارت را در همان مکان به حساب فرد واریز می نماید.
وی همچنین متذکر شد: اگر بیمه نامه شخصی در سفر تمام شد یا فرصتی برای پوشش بیمه ای نداشت، در مبادی جاده های سراسر کشور واحدهای بیمه ایران مستقر هستند و برای آنها بیمه نامه صادر می کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: بیمه ایران در جهت رفاه حال هموطنان به ویژه برای اقشار آسیب پذیر طرح سپاس به جهت حضور در انتخابات 12 اسفندماه ارائه داد که در این طرح مقرر شده که برای موتور سیکلتها 20 درصد تخفیف در حق بیمه بگیریم.
وی اضافه کرد: 80 درصد مابقی حق بیمه نیز 20 درصد به صورت نقدی و الباقی را در چهار قسط مساوی با دریافت چک اخذ می شود.
مدیرعامل بیمه ایران ضمن بیان آنکه، امیدواریم هیچ راننده خودرویی بدون پوشش بیمه سوار خودرو نشود تا در آینده دچار مشکل نشود، گفت: سال گذشته، شرکت های بیمه ای برای 5 ماه از سال بدون پرداخت هیچ گونه وجهی الحاقیه صادر کردند، در سال جدید هم در صدور الحاقیه ها و هم در بیمه نامه های جدید از میزان حق بیمه واقعی مصوب بیش از 10 درصد تخفیف را اعمال شده است.




:: بازدید از این مطلب : 1071
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: