fall hafte
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

تولدین فروردین : در مورد بقیه زیاد فکر می کنی و این وقت کمی رو برای خودت می ذاره. این هفته باید سفر خوبی رو شروع کنی: فکر کردن به خودت و وقت گذاشتن برای خودت. کمتر از بقیه به نفع خودت استفاده کردی ولی حالا که کماندار از ماه نو گذشته، وقتشه حتی کمی خودخواه باشی و منفعت طلب. مرحله‌ای از زندگی ات عقب افتاده و روز سه شنبه و چهارشنبه با کمک نیمه ماه می تونی بهش رسیدگی کنی. یک خرید بزرگ در راهه و اصلا نگرانش نباش چون به موقعش خریدت رو خواهی کرد.

گاو متولدین اردیبهشت : ذهنت مشغول سوال‌های بزرگی هست یا خواهد بود که هیچ کس نمی تونه جوابش رو بهت بده – حتی خودت. گشتن به دنبال معنای زندگی یا سوال های بزرگ فلسفی در مورد خوشبختی خوبه به شرطی که باعث نشه خوشبختی و روند زندگی رو از دست بدی. یک مجلس پیش رو است که برات خوش شانسی می‌آره. دیدنت نسبت بهش مثبت باشه چون امنیت عاطفی‌ات بهش بستگی خواهد داشت. کمی مواظب حرف‌هات باش و تا وقتی به آخر هفته نرسیدیم سعی کن وارد مباحثه بزرگی بخصوص در مورد عشق نشی.

دو پیکر متولدین خرداد : روند غیرطبیعی‌ای از کارها باعث می شه برنامه ریزی ات به هم بخوره. خوشبختانه با اعتماد به نفس و ابزاری که در دست داری خواهی تونست این تغییر رو به نفع خودت مدیریت کنی اما به شرط اینکه سریعا نسبت به این تغییر بنرامه عکس العمل نشون بدی و منتظر آینده ایده‌آل یا برگشت شرایط به چیزی که می خواستی نمونی. در سطح رمانتیک، هفته آرومه و اتفاق بزرگی پیش بینی نمی شه. آروم بودن برای کسی که از زندگی اش راضی است خوبه اما اگر فکر می کنی نیازی به تغییر هست حداقل در این هفته تلاش زیادی نکن و منتظر روزهایی باش که انرژی عاشقانه بیشتری دارن.

بره

خرچنگ متولدین تیر : اینکه بدونی چی به نفعت است سخته و گزینه‌هایی که جلوته کمی فریب دهنده. خودت کاملا به این نرسیدی که چی می خوای و تا وقتی آدم ترکیبی از همه چیز رو می خواد کارش سخت تره. حتی ممکنه انرژی زیادی رو روی چیزی گذاشته باشی که حالا فکر کنی به درد نمی خورده و این ناراحت کننده است. نذار این جریان روی ذهنت تاثیر منفی بذاره. این هفته خیلی چیزها ممکنه روی اعصاب باشن ولی در سطح عاطفی هفته، هفته خوبیه. روز پنجشنبه یک پیک عاطفی دیده می شه که اثراتش تا جمعه و بخشی از هفته بعد باقی خواهد بود. به اینترنت اعتماد نکن چون این پیک نیازمند حضور فیزیکی در محل داره.

شیر متولدین مرداد : نسبت به یک رمانس جدید امیدواری ولی احتیاط شرط عقله و نباید فراموش بشه. وقتی بدبینی سیستم‌های احتیاطی حسابی فعال هستن ولی وقتی از چیزی خوشت می‌یاد باعث می شه نتونی اشکالاتش رو درست ببینی. اندازه کافی از رئالیسم و باور به شرایط واقعی به زندگی اضافه کنه تا هفته رو با نتایج عالی سپری کنی. یک کار پر هیجان در پیشه که بهتره بهش یک A«بلهA» محکم بگی و شروعش کنی.

خوشه متولدین شهریور : ممکنه یک موضوع در رابطه عاطفی باعث سردرد بشه ولی اگر باهاش برخوردی واقع بینانه داشته باشی در طولانی مدت از نتیجه راضی خواهی شد. یک آموزش هم در پیشه و تجربه ای کسب خواهی کرد که بسیار موثره. در انتظار گذاشتن دیگران چیز خوبی نیست و بهتره ازش پرهیز کنی. شخصیت عمیقت یک نفر رو ناراحت خواهی کرد. برای لحظاتی و به خاطر یک اشتباه خودت از خودت راضی نخواهی بود اما نگران نباش چون همه اشتباه می کنن. لازمه جایی برسی پس به نرفتن فکر نکن چون کارها با فکر زیاد خراب می شن یا لذتشون کم می شه. برو.

بره

ترازو متولدین مهر : حفظ کردن شتاب مناسب در کار رمز موفقیته. گاهی تند کار کردن و گاهی تند پیش رفتن مسیر رو سخت تر می کنه. سعی کن بخشی از چیزی که بر عهده ات است رو به کس دیگه محول کنی یا کلا کنار بذاری تا در عمل بتونی به بخش‌های دیگه برسی و با شتابی ثابت انجامشون بدی. دینامیک رابطه عاطفی‌ات کاملا مرسوم و طبیعی پیش خواهد رفت. نه با کس جدیدی دوست می شی و نه رابطه قبلی ‌ای تغییر خاصی می کنه. هفته‌ای طبیعی و معمولی با کمی بالا و پایین طبیعی. به نظر می رسه که در موردی بازتر شدی و دیدگاه‌های جدیدی پیدا کردی. این خوبه. به حست اعتماد کن و بدون که بعضی چیزها با اینکه شبیه قبل نیستن اما خوبن.

کژدم متولدین آبان : وقت کافی گذاشتن برای برقراری ارتباطی موثر با طبیعت بهترین هدیه‌ای است که توی این هفته می تونی به خودت بدی. عقرب متولد آبان حتی اگر خودش متوجه نشه نباید بیش از حد از طبیعت دور بشه. اگر حس بیقراری داری دلیل اصلی‌اش دور شدن از طبیعت است. یک بعد از ظهر رو وقت بذار و اگر لازمه با لباس گرم قدمی توی یک پارک بزن یا حتی به کوه و دشت و رودخونه برو و چند لحظه دستت رو توی آب سرد یک چشمه بذار. قدرتمند شدنت نیازمند اینه که بال‌هات رو باز کنی. اگر فکر می کنی جایی گیر کردی، سعی کن فرمون رو خودت به دست بگیری و تغییری که لازمه رو ایجاد کنی. ساترن دو هفته است که در اطراف برج فلکی تو می گرده و یک کسوف روی محور عاطفی‌ات دیده می شه. اگر دوست داری رابطه‌ای رو به هم بزنی حالا وقتشه و اگر دوست داری رابطه‌ای به هم نخوره، باید صبر کنی تا این کسوف بگذره – در طول کسوف نور کمه و اشکالی نداره اگر در رابطه سرمایی حس بشه.

کمان متولدین آذر : می تونی قضاوت دقیقی در مورد یک آدم یا موضوع بدی. اگر حس می کنی در موردی به نتیجه رسیدی بدون که جوابت بهترین جواب در این لحظه است و بهش وفادار بمون. فکر باز نیاز به بدنی سالم داره پس اگر مدتی است ورزش نکردی حتما بهش سری بزن. در صورتی که دنبال دوستی جدید هستی بدون که یک صحبت کوتاه در این هفته منجر به یک قرار خواهد شد پس اگر کسی حرفی رو شروع کرد، بهش اجازه بده کمی ادامه بده – بخصوص حوالی پنجشنبه. در این هفته هر چیزی ممکنه اتفاق بیافته.

بره

بز متولدین دی : انتخاب‌های هوشمندانه چیزی است که تو رو از جمع متمایز کرده. کاری رو کرده که اکثر آدم‌ها توان یا جرات‌اش رو ندارن ولی نباید به این خاطر سرزنششون کنی. به هرحال آدم‌ها با هم فرق می کنن. با یک فانتزی زندگی می کنی که بد هم نیست به شرطی که یک پات رو زمین بمونه و کلا در دنیای خیال پرواز نکنی. یک رابطه عاشقانه خوب در پیشه پس انرژی ات رو ذخیره کن و از معامله بزرگی که کردی یا خواهی کرد خوشحال باش چون صبر کردن اصلا به نفعت نیست. پنجشنبه نشونه خوبی خواهی دید از اینکه انجام کار درست، نتیجه درست می ده و لذتی که از زندگی می بری بیشتر خواهد شد.

دلو متولدین بهمن : این احتمال هست که با مسائل مالی پیچیده‌ای روبرو بشی ولی اگر همین که بروز کردن باهاشون فعالانه برخورد کنی خواهی تونست تا حد زیادی کنترلشون کنی. مرکوری که کنترل کننده بخش عاشقانه زندگی تو است در حال گذشتن از خونه یازدهم دوستان و گروه‌ها است و روز پنجشنبه قراره درست به کنار اورانوس برسه که سیاره اختصاصی متولد بهمن است. این برخورد روی زندگی عاشقانه تو چه تاثیری داره؟ خودت می تونی حدس بزنی: رابطه عاشقانه در یک رابطه دوستی. این گاهی پیچیده است و گاهی بهترین حالت ممکن. شدیدا امیدوارم دومی اش باشه ولی توصیه اینه که اگر کسی باهات ارتباط چشمی برقرار کرد، بهش لبخند بزنی.

ماهی متولدین اسفند : با خوشحالی داری ورجه وورجه می کنی – یا حداقل لازمه که اینکار رو بکنی. وقتی هوا رو به سردی می ره لازمه آدم خودش رو خوب گرم نگه داره و راز گرم بودن قلب، شادی است. اگر می خوای شاد باشی بدون که بهترین راهش داشتن دوستان خوبه. اگر دوست خوبی داری باهاش بیشتر معاشرت کن و اگر فکر می کنی دوستان خوبی نداری باید فرصت پیدا کردنشون رو برای خودت فراهم کنی. از سه شنبه تا جمعه ماه از خونه رفاقت می گذره و اگر کمی حواست به اطرافت باشه خواهی فهمید که حسابی مورد توجهی. پنجشنبه ژوپیتر و ساترن (سیاره پایداری و تعهد) به هم می رسن و شاید دست به کاری بزنی و تصمیمی بگیری که برای همیشه باهات می مونه. تو انتخاب چشم‌هات رو باز کن و بعد از انتخاب کمی چشم‌هات رو ببند




:: بازدید از این مطلب : 802
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: