فرماندار جدید گناباد معرفی شد
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

طی مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ، موسی الرضا صائمی فرد به عنوان فرماندار جدید گناباد معرفی و از تلاش های سید جواد محمدی در کسوت سرپرست فرمانداری گناباد تجلیل شد.

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري نوقاب ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: رویکرد دولت یازدهم فقط معیشت نیست بلکه در حوزه های اجتماعی و دینی نیز سعی دارد خانواده سالم و دیندار در ایران شکل بگیرد.

سید محسن صادقی در آئین معارفه فرماندار جدید گناباد افزود: علی رغم همه محدودیت ها و تعهداتی که دولت پیشین برای دولت یازدهم برجای گذاشته است، دولت عزم جدی در حوزه اجتماعی دارد و مهمترین چالش دولت، توسعه حوزه های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه رفاه اجتماعی، پایداری اجتماعی را ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: هدف راهبردی دولت یازدهم، ایجاد جامعه ای دین دار، راستگو و مبتنی بر کسب روزی حلال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: گردش مدیریت در نظام مردم سالار دینی بر اساس رای مردم صورت می گیرد.

وی همچنین گفت: فرماندار یک منصب حاکمیتی می باشد که عهده دار اجرای سیاستهای دولت است.

وی همچنین اظهارداشت: اعتباری که به شهرستان گناباد اختصاص یافته با تمام مشکلاتی که دولت تدبیر امید داشته نسبت به سالهای 19 و 92 افزایش یافته لذا امید است که 100 درصد تخصیص یابد.

وی انتخابات سال ۱۳۹۲ را پشتوانه دولت یازدهم قلمداد نمود و افزود: تیم مذاکره کننده ایران با پشتیبانی آرای مردم، قدرت چانه زنی در مذاکرات پیدا نموده اند و این قدرت سبب عقب نشینی غربی ها از خواسته های خودشان شده است.

دکتر صادقی تاکید کرد: به رغم تلاش دشمنان ایران اسلامی برای عدم موفقیت ایران در انرژی هسته ای، ما جشن هسته ای خود را با یک نتیجه پیروز و مبتنی بر عزت خواهیم گرفت.

وی در خصوص رویکرد دولت یازدهم برای انتخاب فرمانداران گفت: رویکرد دولت یازدهم برای انتخاب فرمانداران بر اساس توانمندی و قدرت اداره تمامی بخش های شهرستان می باشد.

صادقی با اشاره به اینکه صائمی فر نیروی معتدلی است، خاطرنشان کرد: آقای صائمی فر سابقه ۲۸ سال مدیریت در بخش های متعدد ازجمله مراکز آموزش عالی، بخشداری و استانداری استان خراسان رضوی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی توسعه حوزه فرهنگی کشور را یکی دیگر از رویکردهای دولت یازدهم قلمداد نمود و خاطرنشان کرد: در حاضر حدود ۴۵ میلیون کاربر ایرانی از فضای مجازی استفاده می کنند و انجام اقدامات فرهنگی در این حوزه ضروری است.

امام جمعه شهر کاخک نیز در ابتدای این مراسم گفت: خوشبختانه در بین مسوولین و مردم گناباد همدلی خوبی وجود دارد و امورات شهرستان نیاز به کار و تلاش و پیگیری جهادگونه از سوی مسوولین دارد.

حجت الاسلام ولی الله خاکشور ادامه داد: متأسفانه مردم شهرستان گناباد همانند اکثر شهرهای استان، از خشکسالی های پی در پی آسیب های جدی دیده اند و باید از سوی دولت به شهرستان های دچار آسیب شده توجه گردد تا از سیل عظیم مهاجرت به شهرهای بزرگ جلوگیری شود.

 

نماینده مردم شهرستان های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله پارتی بازی در شأن نظام ما نیست و نباید در ادارات روابط حکمفرما باشد.

حجت‌الاسلام دکتر محمد رجایی در آیین معرفی فرماندار جدید گناباد افزود: ادارات باید به گونه ای مدیریت شوند که هر کس از هر جائی آمد کارش به خوبی انجام شود و مردم با دل خوش برگردند.

نماینده مردم شهرستان های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روانسازی جریانات اداری و افزایش رضایتمندی مردم باید در اولویت کارها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید ضابطه به جای رابطه بنشیند ، تصریح کرد: برای یک کشور اسلامی نامناسب است که همه در یک اداره برای انجام کار خود دنبال آشنا بگردند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: باید سعی شود در انتخاب مدیریت‌ها باید نگاه سیاسی و جناحی را در پیش برد امور کنار گذاشت و ضوابط بر روابط مقدم باشد.

وی ادامه داد: در شهرستان گناباد وفاق و همدلی خوبی بین مسوولین و مردم وجود دارد و کار کردن در چنین شهرستانی نیز راحت ‌تر است.

رجائی افزود: اگر همه مسوولان یک هدف و نیت یعنی خدمت به مردم و جامعه را مدنظر داشته باشند، هرگز اختلاف و تفرقه به وجود نمی‌آید.

وی بیان کرد: شهرستان گناباد یک شهر دانشگاهی و فرهنگی است که وجود 12 مرکز آموزش عالی و چهار حوزه علمیه حکایت از این امر دارد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی افزود: این در حالی است که 20 تا 25 درصد مردم این شهرستان را دانشجویان تشکیل می‌دهند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که فرماندار جدید بتواند گام‌های بلندی را در راستای پیشرفت و تعالی شهرستان و مردم بردارد.

 

فرماندار جديد گناباد گفت: این آب و خاک گناباد بوسیدنی است و کار کردن در دیار شگفتی روزگار علامه بهلول گنابادی افتخار من است.

موسی الرضا صائمی فرد در مراسم معارفه خود گفت: در کارهای مدیریتی 6 بخش مهم وجود دارد که سه بخش اولیه آن مدیریت اجرایی و سه بخش دیگر آن مدیریت نظارتی می باشد که متاسفانه در حال حاضر در بحث مدیریت نظارتی دچار ضعف هستیم.

وی با اشاره به قدمت 7 هزار ساله شهرستان گناباد گفت: کشورهایی که ادعای کدخدایی جهان را دارند پیشینه وجودشان کمتر 300 سال است.

فرماندار جديد گناباد افزود: بر این اساس قدمت چند هزار ساله ی گناباد خیلی افتخار دارد و این موضوع تکلیف ایجاد می کند که چرا گردشگران از سراسر جهان خیره نیستند تا از نزدیک شاهد این قدمت کهن در شهرستان باشند.

وی قدمت تاریخی قنات را نشانه آینده نگری نسل گذشته برای نسل حاضر دانست و اظهار داشت: تعامل در هر کاری سازندگی می آورد، بی منت و با افتخار سمت فرمانداری گناباد را قبول می کنم و امیدوارم با همکاری و همدلی مردم و مسوولین بخصوص نماینده محترم شهرستان بتوانیم با قدرت کار را پیش ببریم.

آ





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , محلی-منطقه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: