نامه ی سرگشاده جمعی از دلسوزان گناباد به نماینده ی محترم
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

جمعی از شهروندان گنابادی طی نامه ای به دکتر رجایی نماینده شهرستان خواستار تلاش بیشتر وی در جهت پیشرفت شهرستان شدند.
متن نامه:


به نام خداوند جان و خِرَد

نامه ی سرگشاده جمعی از دلسوزان گناباد به نماینده ی محترم

ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه ما پنداشتیم
تا درخت دوستی، بر کی دهد حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

با درود و سلام خدمت جناب دکتر رجایی ، نماینده ی مردم شهرستان های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بی شک صحبت از نام پر آوازه ی گناباد و سبقه ی چندین هزار ساله ی تمدن بشری در این منطقه و افتخارات نخبگان این شهر که زنجیروار تاکنون ادامه یافته برای شما که خود را سه سال قبل شایسته ی نمایندگی برای این مردم می دیدید، قلم فرسایی و اتلاف وقت خواهد بود.


در این متن بدور از هرگونه قضاوت، جناح بندی های سیاسی و اطاله ی کلام فقط و فقط هدف بررسی راه یا راههایی جهت رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته می باشد، که بی شک نقش شما بعنوان نماینده ی شهرستان در آن می تواند بسیار پر رنگ باشد.


جناب رجایی؛ گناباد به گواهی سایت استانداری خراسان (معرفی استان) در دهه های 10 و 20 شمسی شهری بزرگ و مرکز بخشهای کاشمر- فردوس -طبس بوده و بعد از انقلاب نیز در مسیر توسعه تا بدانجا پیش رفت که یکی از گزینه های مرکزیت استان بود.


ایجاد و پیگیری کارها و پروژه های زیر بنایی توسعه اعم از آب ، گاز ، فرودگاه و تاسیس دانشگاه های متعدد در این شهر آنرا در ردیف شهرهای مهم استان و کشور قرار داده که همه به تقاضا و همکاری و همدلی مردم و پیگیری نمایندگان ادوار گذشته بوده و هم اکنون شهری بوجود آورده که ما در آن ساکنیم.
براستی چه شده است که چند سالیست این قطار توسعه یا از حرکت باز ایستاده و یا آنقدر کند می راند که حرکتی به چشم نمی آید!؟


هر چند کشور در سطح کلان با تحریم ها و مشکلات عدیده ای دست به گریبان بوده ولی فراموش نمی کنیم که اکثر پیشرفت و توسعه ی شهر ها و من جمله گناباد در دوران بد اقتصادی حتی جنگ و پایین بودن قیمت نفت در بازارهای جهانی بود، و گذشته از این مقوله جنابعالی با اخذ دکترای اقتصاد در انگلستان و نمایش و قرائت آن در مسجد مصلای شهر گناباد مردم را امیدوار و دلخوش به اقدامی بهتر از گذشتگان نمودید.


و حق هم همین است، آیا فقط و فقط در هنگامیکه بودجه های کلان به سوی شهر ها روانه است مسولین ما باید از عهده ی کارها برآیند؟! که البته آنهم (بودجه های باد آورده) در دوره ی اول آقای احمدی نژاد وجود داشت و متاسفانه چیزی عاید شهرمان نگشت!! 


یا وقتی مردم با ذکاوت و هوشیاری در شرایط بحرانی عنان منطقه را به اقتصاد دان! میدهند، نباید وی کاری کند کارستان! تا مردم هم حلاوت و شیرینی این انتخاب درست را بچشند؟!


جناب نماینده مدتهاست که گناباد بدلایل مختلف (اعم از خشکسالی، بی مهری مسئولین، برخوردهای افراطی جناحی ، سیاسی و.. دچار رکود! و مهاجرت شدید و به تبع آن کاهش منفی رشد جمعیت شده است!!


ما وارث قوی مردانی با هوش و زکاوت بوده ایم که در بیش دو هزارو پانصد سال پیش قناتی را طراحی و اجرا نموده اند که تعجب جهانیان را بر انگیخته و هفتصد سال پیش مسجدی بزرگ (مسجد جامع شهر) را بنا نهاده اند که مایه ی مباهات ما در جهان اسلام است.


جناب دکتر رجایی: در حالیکه مقام معظم رهبری با طرح اقتصاد مقاومتی راه را برای همه روشن نموده اند و با توجه به مدرک جنابعالی انتظار می رود در مدت باقی مانده از دوره ی نمایندگی مجلس با طراحی و پیشنهاد طرحی بزرگ و ملی در منطقه و جلب توجه دولت و مجلس به استعدادها و پتانسیل های کویریان بار دیگر زمینه ساز آبادی، عمران و پیشرفت گناباد شده و دعای خیر مردم زنجدیده ی این دیار را برای خود به ارمغان آورید.

طفیل هستی عشقند آدمی و پری ارادتی بنما تا سعادتی ببری
بکوش خواجه و از عشق بی نصیب مباش که بنده را نخرد کس به عیب بی هنری




:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , علمی-فرهنگی -هنری-ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: