فتح الله زاده كار دست استقلال مي دهد
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

 

علی فتح الله زاده جزو آن دسته از مدیران فوتبال ایران است که مربی تیمش همواره باید منتظر ضربه خوردن از سوی او باشد!

عصر ایران ورزشی - علی فتح الله زاده جزو آن دسته از مدیران فوتبال ایران است که مربی تیمش همواره باید منتظر ضربه خوردن از سوی او باشد!

فتح الله زاده سال قبل با پرویز مظلومی آن کرد که همه می دانند و مظلومی را از سرمربیگری تیمی که چیزی نمانده قهرمان لیگ برتر ایران شود، به مربی بیکار مانده فصل کنونی لیگ برتر بدل کرد. او هیچ گاه در بزنگاه های حساس، حمایتی راستین را شامل حال مظلومی نکرد.
با این حال فصل قبل هر بود گذشت و اقتدار استقلال در هم شکست و این تیم سرانجام از صد جدول بر جایگاه سوم نشست. اما انگار موضع گیری های حاشیه درست کن فتح الله زاده در قبال تصمیمات مربی تیمش پایان ناپذیر است!

فتح الله زاده در آخرین اظهار نظرش مربی ستیزانه اش، گفته است: كاپیتان اول تیم استقلال ، ' پژمان منتظری ' است. من بامنتظری دراین باره گفت وگو و عنوان كردم كه كاپیتان اول تیم استقلال اوست و اگر او نخواهد، بازوبند كاپیتانی را به ' مهدی رحمتی ' نخواهیم داد "كه او در پاسخ اعلام كرد كه با توجه به اینكه ' مهدی رحمتی ' دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران است، برای افزایش روحیه و انگیزه وی با كاپیتانی رحمتی موافق است

در شرایطی که امیرقلعه نویی، سرمربی استقلال، رحمتی را به عنوان کاپیتان این تیم در فصل جدید معرفی کرده است، معلوم نیست که فتح الله زاده به چه دلیل به منتظری این حق را می دهد که تصمیم سرمربی تیم را نقش بر آب کند.

اگر منتظری بزرگواری و تواضع به خرج نمی داد و در پاسخ به فتح الله زاده، کاپیتانی را حق خودش می دانست، در همین بدو امر، باید اختلاف مدیر عامل و سرمربی و بازیکن را در تیم استقلال مشاهده می کردیم.

چنین اختلافی اگر رخ می داد، علتی نداشت جز مداخله نابجای فتح الله زاده در حوزه اختیارات قلعه نویی.
فارغ از اینکه تعیین کاپیتان تیم در حوزه اختیارات سرمربی است و فتح الله زاده حق ندارد در این زمینه حرف آخر را بزند، سوال اساسی این است که این گفتار و کردار خام و حاشیه برپا کن، که جز ضرر چیزی برای استقلال ندارد، به چه کار فتح الله زاده می آید؟
اینکه بازوبند کاپیتانی را، که سرمربی تیم به رحمتی داده، از رحمتی گرفته شود و به منتظری اعطا شود، آیا رفتاری محترمانه با سرمربی تیم و دروازه بان ملی پوش استقلال است.
علی فتح الله زاده اگرخودش را کنترل نکند، این فصل هم کار دست استقلال می دهد!

 





:: بازدید از این مطلب : 969
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: