پایان طرح مطالعاتی ایجاد منطقه گردشگری قنات قصبه گناباد
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

 رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد گفت: با توجه به نقش قنات قصبه گناباد به عنوان یکی از قناتهای مطرح ایران ، طرح مطالعاتی ایجاد منطقه گردشگری قنات قصبه گناباد به پایان رسیده است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد امان‌الله نوروزی در جمع خبرنگاران گفت: قنات قصبه گناباد از جمله آثار مهم در این شهرستان است که به عنوان یکی از جاذبه‌های گناباد نامزد ثبت جهانی است.

رئیس میراث فرهنگی،گردشگری  و صنایع دستی گناباد در ارتباط با اقداماتی که برای قرارگیری این اثر در فهرست جهانی صورت گرفته است، گفت: بی‌شک فراهم کردن شرایط برای قرار گیری این جاذبه تاریخی در فهرست آثار جهانی نیازمند عزم ملی است و در این ارتباط تاکنون از سوی مسئولان میراث فرهنگی استان اقداماتی برای فراهم کردن شرایط به منظور ثبت جهانی این اثر صورت گرفته است.

وی در ادامه به آمادگی شهر گناباد برای پذیرایی از مسافران نوروزی اشاره و اظهار کرد: بر این اساس تاکنون اقداماتی از سوی مسئولان امر صورت گرفته است که ازجمله آن می‌توان به فراهم کردن شرایط برای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناباد آماده بودن 10 خوابگاه شبانه‌روزی و خانه معلم در شهرستان گناباد را علاوه بر هتل و زائرسرای‌‌های از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی عنوان کرد.

نوروزی در ارتباط با آثار تاریخی و جاذبه‌های موجود در شهرستان گناباد گفت: یکی از جاذبه‌های شهرستان گناباد منطقه نمونه گردشگری آبشار کاخک است علاوه بر این موزه مردم‌شناسی، موزه آب و یخدان کوثر از دیگر جاذبه‌های تاریخی این شهرستان است.

 




:: بازدید از این مطلب : 1218
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: