اخرین خبرها از حادثه اسید پاشی در گناباد
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

با گذشت هشت روز از حادثه اسید پاشی در انتهای خیابان سلمان فارسی گناباد شایعات زیادی مبنی بر دستگیر چند مرد و زن به علت دست داشتن در این ماجرا نقل قول شده است با این وجود گناپا از لحظات اول این حادثه با مسئولان مربوطه تماس برقرار کرده است تا از انتشار شایعات بی اساس جلوگیری کند.

 

ابتدا شنیده می شد سوختگی شدید قربانی منجر به مرگ وی خواهد شد ، عده ای می گفتند قبل از رسیدن اورژانس به محل حادثه چشم قربانی از حدقه در آمده است ! و اخیرا در گوشه و کنار شهر افرادی قسم می خورند که قربانی اسیدپاشی گناباد مرده است.

باز هم گناپا برای جلوگیری از شایعات در خصوص آخرین وضعیت مصدوم حادثه با یکی از نزدیکان درجه یک قربانی تماس میگیرد که وی در این خصوص میگویید: در ابتدای این حادثه توسط پلیس یک نفر دستگیر شد که پس از بررسی پیام های رد و بدل شده همسر قربانی مشخص شد که فرد دستگیر شده نقشی در حادثه ندارد.

وی که نخواست نامش فاش شود ادامه داد: در کمتر از 10 ساعت فردی دیگری به جرم همکاری در اسیدپاشی به همراه همسر قربانی دستگیر شد.

این فرد مطلع گفت:یک طرف صورت قربانی هیچ صدمه ندیده است و طرف دیگر صورت وی دچار سوختی و کبودی شده است و یک چشم مصدوم دچار کاهش بینایی شده است که در این رابطه پزشکان در خصوص بهبودی وی ابراز امیدواری کرده اند.

وی افزود : بنده با قربانی صحبت کرده ام که وی در خصوص ماجرا گفت خواب بودم که در روی صورتم ، بدن و دهانم احساس سوختگی کردم از خواب پریدم و با دست به شخص اسید پاش ضربه زدم، هیچ چیز یادم نیست که چه کسی این کار را با من کرده است . 

لازم به یادآوری است حال مصدوم این حادثه علیرغم شایعات زیادی که بود رو به بهبود است و تا کمتر از یک ماه دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد ضمن آنکه ماده مورد استفاده در این حادثه اسید خالص نبوده و این مسئله از دلایل اصلی کاهش صدمات قربانی ذکر شده است.





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , علمی-فرهنگی -هنری-ورزشی , اقتصادی , محلی-منطقه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 802
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: