اخرین اخبار گناباد
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گناباد  از حادثه واژگونی خودروی پژو در کیلومتر ۱۰ محور بیدخت -شوراب خبر داد.

دومین جلسه شورای فرهنگ و عمومی شهرستان گناباد در سال 95 روز سه شنبه 18 خرداد ماه در محل سالن اجتماعات مرکز فنی حرفه ای دیزل شرق برگزار شد.

 

مستند داستانی خواجه اختیار الدین منشی گنابادی به کارگردانی منصور مهدیزاده از اوایل اسفند ماه سال 94 آغاز شده است اکنون در مراحل تصویربرداری به سر می برد.

فرماندار گناباد در جمع مردم روستای های بخش کاخک گناباد گفت: عدم برنامه ریزی دقیق در توسعه زیرساختی روستا ها باعث مهاجرت روستاییان و افزایش حاشیه نشینی در شهرها شده است.

مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: خشکسالی از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 123 میلیارد ریال به بخش های باغی، زراعی و دامی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

بدنبال استمرار اختلاف در انتخاب رئیس هیات فوتبال گناباد، فرماندار برای جلوگیری از هر گونه تنشها در آستانه رقابتهای جام رمضان سال جاری مجبور به واکنش شد. 

با توجه به مسائل اخیر پیش آمده در گناباد در رابطه با آثار فرهنگی و تاریخی شهر عزیزمان ، بر آن شدم تا چند سطری را در این خصوص به رشته تحریر در آورم ، یکی از مشکلات اساسی در جوامع امروزی کم توجهی به حفظ اموال عمومی و تخریب آن ها می باشد که متاسفانه هر ساله خسارات هنگفتی به سرمایه های ملی و عمومی وارد می کند.

17 خرداد 1395

فرماندار گناباد گفت: با بررسی هایی که انجام گردیده ، مؤسسه خیریه ثامن الحجج (ع) گناباد بیشترین آمار جلب مشارکتهای مردمی و توزیع آن را به خود اختصاص داده که این جای تشکر و قدردانی دارد.

 

 

تصاویر و کلیپ ویدئویی از طبیعت زیبای روستای زیرجان گناباد




:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , علمی-فرهنگی -هنری-ورزشی , محلی-منطقه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 1991
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: