اخرین اخبار ایران
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

آمریکا بزرگترین و سنگین ترین ماهواره جاسوسی دنیا را به فضا فرستاد

آمریکا بزرگترین و سنگین ترین ماهواره جاسوسی دنیا را به فضا فرستاد

شب گذشته نهاد United Launch Alliance یا ULA بزرگترین ماهواره تحقیقاتی اکتشافی با نام NROL 37 را که بسیاری عقیده دارند احتمالا کاربردهای نظامی و جاسوسی دارد با موشک غول پیکر Delta IV (دلتا چهار) از پایگاه هوایی Cap Canaveral به مقصد مدار زمین پرتاب کرد.
در دویست و ششمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛
خرابی دستگاه فشار خون جان یک بیمار گرگانی را گرفت/ طرح مجلس علیه لابی گری شورای شهری ها/ علت کم آبی پرآب ترین شهر ایران چیست؟
«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: را بشنوند.
پس از تعلل مسئولان ارشد دولت رخ داد؛
تشکیل شبانه کمیته ویژه در خانه سینما برای عبور از یک بحران
مازیار میری، محمد بزر‌گ‌نیا و علیرضا داوودنژاد به نمایندگی از کانون کارگردانان سینمای ایران، منوچهر شاهسواری، غلامرضا موسوی و یک تهیه کننده دیگر به عنوان نماینده شورای عالی تهیه کنندگان و سه بازیگر سینما که هنوز اعلام نشده‌اند، ترکیب این کمیته 9 نفره را که ماموریت رایزنی با نهادهای مسئول را برعهده دارند، تشکیل می‌دهند.
دویست‌و هشتاد ودومین «به اضافه تابناک»؛
آخرین ویدیوی حبیب محبیان پیش از بدرود حیات / واکنش علی کریمی به شایعه سرطانش / ویدیوی حمله طرفداران صدر به دفتر سپاه بدر و تخریب تصاویر آیت الله سیستانی
ویدیوی دیدار محمدعلی کلی با صدام حسین؛ او چرا به بغداد سفر کرده بود؟ / ویدیوهای دیدنی از مردی که برای امام خمینی شعر می گفت / ویدیوی پشت صحنه برنامه ماه عسل با یک اتفاق تکان دهنده از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است.
پنجمین ‌‌افطار‌‌ رمضان 1437 با «تابناک»؛
فیلم: از ربنای سیدجواد ذبیحی تا نوای اذان کرمی
پنجمین گلبانگ اذان مغرب رمضان 1437 هجری قمری فرارسید تا پس از یک روز تلاش در این روزهای پرحرارت، بار دیگر میهمان ضیافت الهی باشیم؛ ضیافتی که همچنان فرصت پیوستن به آن فراهم است و سفره لطف پروردگار همچنان برای مومنین گشوده است...
شاهکار مجلس دهم؛ 22 میلیارد تومان فقط برای انتخاب هیات رئیسه!
از هشتم خرداد که مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز کرده، تا کنون پنج جلسه برگزار شده است. در این مدت، تنها کار مفید نمایندگان انتخاب هیأت رئیسه بوده و به عبارت دیگر، می توان گفت وکلای ملی با صرف هزینه ای بالغ بر 22 میلیارد تومان از هزینه های عمومی کشور، دوازده تن را در هیأت رئیسه مجلس انتخاب کرده اند.
بسته خبری «تابناک»؛
درخواست احمدی نژاد از عارف؟/ انتظار لاریجانی از صدا و سیما/ شوخی یک روزنامه با  کیهان/ مشایی درباره بازگشت حبیب چه گفت؟
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«اصوال گرایان از روحانی حمایت می کنند؟»،«اعتراض به پخش یوسف پیامبر در موریتانی!»،«از مجلس راحت‌تر ‌می‌شود به جهنم‌ رفت»،«تیرماه یارانه چند نفر حذف می شود؟»،«از مجلس راحت‌تر ‌می‌شود به جهنم‌ رفت»و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
اقدام کانادا برای تحریم ایران همزمان با مذاکرات احیای روابط
مسأله اختصاص دارایی های غیردیپلماتیک ایران به خانواده های آمریکایی، مسأله ای است که به دولت آمریکا مربوط می شود و کانادایی ها الزام و صلاحیت حقوقی برای ورود به آن ندارند و اساسا موضوعی است که به رغم واهی و غیرقانونی بودنش، به دولت آمریکا ارتباط پیدا می کند و نه کانادا.
«فوتو نیوز» تابناک؛
از «رونمایی از پروژه «ایجاد هراس از آمدن احمدی‌نژاد» تا «کفاشیان به فیفا می‌رود!»
«ممنوعیت استفاده از کالای خارجی در سازمان های دولتی»، «طرح «عبور از روحانی»، جنگ روانی است»، «اولین گام اصلاح قوانین مردسالارانه خواهد بود»، «عارف گفت به لاریجانی رای دهید»، «قانونی برای مقابله با دستفروشی در مترو نداریم» و «رمضان امسال، طولانی ترین رمضان ۱۰۰ سال اخیر»، منتخبی از وقایع داخلی و خارجی است که در «فوتو نیوز» می بینید.
مشکل فیش های ده ها میلیونی برخی مدیران، با انگ های سیاسی حل نمی شود!
همین سال های گذشته بود که سخن از فساد 3 هزار میلیاردی و یا بابک زنجانی ها و ... فضای اقتصادی کشور را فراگرفته بود؛ اما چندی است فیش های حقوقی برخی مدیران دولتی نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است. البته در این میان برخی تلاش کرده اند که هیاهوی اخیر در مورد فسادهای اقتصادی را رنگ و بوی سیاسی دهند و این گونه افشاگری ها را برای تخریب فلان دولت تلقی کنند.
الشرق الاوسط مدعی شد؛
افشای جزئیات جدیدی از دستگیری ملوانان آمریکایی و احتمال تحریم ایران
جزئیات کامل در مورد ملوانان آمریکایی به این دلیل توسط دولت اوباما طبقه بندی و مخفی نگه داشته شده تا از تحریم های جدید از سوی کنگره علیه ایران جلوگیری شود؛ تحریم هایی که می تواند توافق هسته ای را با تهدیدهای جدی روبه رو کند.
از ویلا و ماشین گرفته تا حواله میلگرد و بلیت فرست کلاس؛
پدیده ای به نام «آپشن» در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران
آپشن روی قرارداد فوتبالیست‌های کاملاً معمولی داخلی، موضوعی من درآوردی در فوتبال ایران است که کمتر در فوتبال روز دنیا دیده شده است. این پدیده فسادآور از وقتی در فوتبال ایران رسوخ کرد که قانون سقف قرارداد و سقف بودجه به فوتبال باشگاهی ایران تحمیل شد و نامدیران نیز برای فرار از آن به منافذی برای دور زدن این قانون نانوشته روی آوردند.
دردنامه فرزند یک بیمار سرطانی؛
سقف بیمه شما برای حفظ سایه بالای سر ما کافی نیست!
خود را به بیمارستان رساندم تا پرستار دفترچه را مهر کند. با خوشحالی پس از آن همه استرس و عصبانیت به داروخانه رسیدم، با این امید که مشکل حل شده و دارو را خواهم گرفت و با تأخیر به بیمارستان خواهم رساند؛ اما پس از حدود یک ساعت معطلی در داروخانه، از 5 آلبومینی که دکتر نوشته بود، 2 تا را روی پیشخوان گذاشتند. چرا 2 تاست؟ من 5 تا می‌خواهم! + تامین اجتماعی بیش از 2 آلبومین را تأیید نمی‌کند.
جزئیات نشست مدیران ارشد تلویزیون؛
برنامه «هفت» بدون کوچک‌ترین تغییری دوباره روی آنتن زنده
در نهایت اعلام شده که برنامه «هفت» ارتباطی با «سرزمین کهن» ندارد و از او خواسته شده ساخت فصل تازه این سریال را از سر بگیرد که این اتفاق نیز بلافاصله رخ داد. همچنین در این جلسه درباره حفظ برنامه «هفت» با همین ترکیب فعلی جمع بندی و در عین حال قرار شده فراستی اظهاراتش را اصلاح کند...
مروری بر روزنامه های شنبه 22 خرداد؛
تعطیلی کارخانه ارج شایعه یا واقعیت؟/ بهترین رقیب برای روحانی کیست؟!
روزنامه های آغاز هفته، مطالب مختلفی در موضوعاتی همچون باج سعودی ها از سازمان ملل، پیگیری تعطیلی یک کارخانه و مرگ یک خواننده را در کانون توجه خود قرار داده اند. این در حالی است که فیش های میلیونی برخی مدیران دولتی نیز همچنان مورد بحث و جدل های فروانی میان موافقان و مخالفان دولت است.
صورت حساب های مدیر عامل بانک رفاه روی میز لاریجانی و روحانی
بررسی صورت حساب های صدقی نشان می دهد که ماهانه سیصد و هفتاد میلیون ریال و جمعا پنج هزار و صد و سی و چهار میلیون ریال درآمد سالیانه داشته است. حال پرسش اینجاست که آیا این پرداخت ها از خزانه ملی تضعیع حقوق عمومی است یا حق این مدیران است؟ ضعف نظام پرداخت و جبران خدمت درکجاست، قانون یا اجرای قانون....
تنها با یک کلیک، زیرنویس هر فیلمی را همزمان با پخش فیلم ترجمه کنید
یکی از راه‌های تقویت زبان برای همه کاربران و زبان‌آموزان، قطعا دیدن فیلم‌هایی با زیرنویس انگلیسی است. در این میان، گاهی در حین دیدن زیرنویس، با واژه‌هایی برخورد می‌کنیم که معنای آن‌ها را نمی‌دانیم. در این حالت یک راه، رجوع به واژه‌نامه است؛ اما اگر بتوان تنها با کلیک بر ‌واژه مورد‌نظر معنای آن را پیدا کرد، قطعا کمک بسیاری خواهد بود. در نتیجه این Media Player که برای همین موضوع طراحی شده، ‌کمک فراوانی برای شما خواهد بود.
حمید سبزواری شاعر «خمینی، ای امام» بدرود حیات گفت
سبزواری بارها از سوی امام خمینی به واسطه برخی سروده های حمید سبزواری مورد تحسین قرار گرفت، به طوری که امام خمینی با شنیدن ترانه «ای مجاهد شهید مطهر» که در رثای آیت الله مطهری سروده شده بود، فرمودند: «انقلاب ما امروز به چنین سرودها و موسیقی هایی نیازمند است.»
کیوسک بین‌المللی «تابناک»؛
آخرین وضعیت عملیات آزادسازی فلوجه/ برنامه مسکو و تل‌آویو برای برگزاری رزمایش مشترک
رسیدن نیروهای عراقی به دو کیلومتری مرکز شهر فلوجه، ادامه جنجال ها بر سر خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه تروریسم سازمان ملل، ناامن بودن ترکیه برای گردشگران خارجی، تنش میان روسیه و آمریکا بر سر اقدامات واشنگتن در دریای سیاه، برنامه روسیه و رژیم اسرائیل برای برگزاری رزمایش مشترک و پیشتازی کلینتون بر ترامپ در انتخابات آمریکا، از جمله مهمترین موضوعاتی است که امروز مورد توجه مطبوعات و رسانه های بین المللی قرار گرفته است.
پرده تازه نمایش آقای وزیر با ثبت تصویر دردناک بر بالین کیارستمی
اگر چنین رفتارهایی صرفاً یک شوی تبلیغاتی نیست، انتظار می‌رود چنین ملاقات‌هایی برای همه چهره‌ها باشد و نه آنهایی که ملاقاتشان برای وزیر هزینه‌ساز نیست. از سوی دیگر، آقای وزیر برای آنکه نشان دهد، واقعاً تا چه میزان در این ملاقات‌ها سلامتی اشخاص از امر تبلیغاتی‌ پراهمیت تر است، می‌تواند به تیم تبلیغاتی‌اش دستور دهد دوربین‌ها را غلاف و حتی خبرهای این ملاقات‌ها را تجمیع کنند...
چهارمین ‌‌افطار‌‌ رمضان 1437 با «تابناک»؛
فیلم: شیوه علامه طباطبایی برای افطار در رمضان چگونه بود؟
پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای استاد پورزگری خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و دعای روز چهارم ماه مبارک ‌تقدیمتان می‌شود. در ادامه نوبت به شنیدن «نوای دل» با صدای امیر اکبری می‌رسد. در پایان اینکه، بسیاری از بزرگان علاوه بر آدابی ویژه برای روزه‌داری در این ماه، آدابی ویژه برای افطار داشتند و از آن جمله، زنده یاد علامه طباطبایی است.
بسته خبری «تابناک»؛
افشای نقش برادر روحانی در مذاکرات هسته ای/ رقم پیشنهادی نجومی پرسپولیس به دژاگه/ هشدار یک امام جمعه درباره بی حجاب ها/ گاز اشک آور در برنامه خندوانه!
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«رذل‌ترین خلق خدا از نظر آیت الله علم الهدی»،«روایتی از حقوق‌های نامتعارف مدیران بیمه»،«علت مخالفت علی مطهری با تعطیلی جمعه و شنبه»،«علت مطرح کردن موضوع برنج آلوده»و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
جوسازی عجیب و غریب غربی ها درباره نشست وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه
بنا به ادعای منابع غربی، ایران خواستار یک پایگاه هوایی در قامشلی، یک پایگاه دریایی در طرطوس و یک پایگاه هوایی ـ راهداری در دیرالزور شده است؛ مسأله ای که عملا مثلثی استراتژیک برای تهران در عمق سواحل مدیترانه تشکیل خواهد داد و نفوذ ایران در سوریه و مدیترانه را برای همیشه تثبیت خواهد کرد.
تحلیل پایگاه آمریکایی؛
دموکراتی دیکتاتور که آمریکا از آن حمایت می کند!
ترکیه تحت قدرت اردوغان همچنان توسط ایالات متحده و اتحادیه اروپا به دلایل مختلف پشیبانی و حمایت می شود. واشنگنتن از او حمایت می کند، زیرا دشمن بشار اسد، همواره تلاش کرده اسد را از بین ببرد و همچنین یک حریف سرسخت و تهاجمی علیه روسیه است. اروپا نیز از او حمایت می کند، چون می تواند هجوم سیل پناهجویان به اروپا را کنترل کند.
شمارش معکوس برای ارسال تب اروپایی فوتبال به سراسر دنیا؛
آغاز عصر جدید یورو با 24 تیم و میزبانی فرانسه
پانزدهمین دوره جام ملت های اروپا که خیلی ها آن را به دلیل حضور تیم های قدرتمند فوتبال از قاره سبز، زیباتر و جذاب تر از جام جهانی می دانند، از ساعاتی دیگر برای نخستین بار با شرکت 24تیم و با مسابقه فرانسه ـ رومانی در ورزشگاه سنت اتین آغاز می شود. دو تیم برتر هر گروه به همراه چهار تیم برتر سوم رقابت ها به جمع ۱6 تیم صعود کرده خواهند پیوست.
نتایج یک خلأ قانونی در ایران؛
کاسبی کلیک با تصاویر پیکر «حبیب» بعد از «داداشی» و «اولادی»
در بیشتر کشورهای توسعه یافته، انتشار چنین تصاویری بدون رضایت خانواده جرم محسوب می‌شود و مراحل قضایی بسیار پیچیده و جرایم سنگین مالی پی دارد. در برخی کشورها حتی جزئیاتی کمتر از این نیز بدون رضایت بستگان متوفی، دارای تبعات قانونی قابل توجهی است و به همین دلیل، رسانه‌ها جرأت نمی‌کنند چنین بازی زشتی را برای جذب مخاطب در پیش بگیرند.
سعودی ها به خاطر دلارهای نفتی از اتهام کودک کشی مبرا شدند! +ویدیو
در تجاوز پنجاه روزه اسرائيلي‌ها به نوار غزه كه از اواسط تيرماه 1393 آغاز شد سازمان ملل این رژیم را در لیست سیاه کشورهایی که دست به کشتار کودکان می‌زنند، قرار داد؛ اما نام این رژيم در پي فشارهای امريكا از ليست سياه سازمان ملل حذف شد. حال پس از گذشت دو سال از آن ماجرا، بار دیگر سازمان ملل در مقابل تهدیدهای عربستان و هم پیمانانش برای خروج نام ائتلاف ریاض از فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان تسلیم شد.
حبیب محبیان خواننده قدیمی درگذشت + ویدیو
در پاسخ به درخواست خانواده حبیب محبیان برای تشییع این خواننده از مقابل تالار وحدت، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مسئولیت علی مرادخانی تأکید کرد که دخالتی در مراسم تشییع این خواننده نخواهد داشت و این خواننده از مقابل تالار وحدت تشییع نخواهد شد. هنوز خانواده حبیب درباره ترتیب و زمان تشییع او، موضع گیری قطعی نداشته‌اند.
کیوسک بین المللی «تابناک»؛
میانجی گری روسیه میان ایران و رژیم صهیونیستی/ هشدار اوباما به حیدرالعبادی
حذف نام عربستان از فهرست ناقضان حقوق کودکان و اعتراف تلخ «بان کی مون»، میانجی گری روس‌ها میان تهران و تل آویو برای پیگیری پرونده چهار دیپلمات ایرانی، هشدار اوباما به العبادی، عذرخواهی امریکا از قطر و وعده حماس به ادامه عملیات علیه اسرائیل در ماه رمضان، از جمله مهم ترین رویدادها و خبرهای امروز بود که در رسانه های مختلف خارجی به آن ها پرداخته شد.
نفوذ به عمق استراتژیک صهیونیست‌ها در رمضان +ویدیو
پس از آنکه چهار صهیونیست چهارشنبه‌شب در جریان تیراندازی دو جوان فلسطینی در شهر تل‌آویو، کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند، سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی ـ که همواره قدرت‌نمایی کاذبی می‌کند ـ با چالش جدی مواجه شده و خانه شیشه‌ای که صهیونیست‌ها در آن ساکن هستند، بیش از پیش نمایان شد.
چرا سینماگران ایرانی حاضر به ساخت فیلمی درباره مولوی نیستند؟!
تنها سناریوی فیلم «طاووس مست» درباره زندگی شمس و مولانا توسط مجتبی راعی پیشنهاد شد که نتوانست نظر مساعد سازمان سینمایی را به عنوان سرمایه‌گذار جلب کند و سایر سینماگران سراغ چنین پروژه‌ای نرفتند. شاید حواشی پروژه‌های فاخر برای فیلمسازان باعث شده سینماگران گرایش جدی برای ساخت اثری تاریخی با محوریت زندگی مولانا جلال‌الدین نداشته باشند...
باراک اوباما رسماً از هیلاری کلینتون حمایت کرد+ویدیو
باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا پس از دیدار با «برنی سندرز»، رسما از نامزدی «هیلاری کلینتون» در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور حمایت کرد تا بدین ترتیب، اتحاد حول «کلینتون» به عنوان گزینه نهایی دموکرات‌ها با سرعت بیشتری شکل بگیرد و آرای پشتیبان اوباما به سبد رای کلینتون منتقل شود.
دویست‌و هشتاد ویکمین «به اضافه تابناک»؛
ویدیوهای تکان دهنده از تبدیل ترکیه به سوریه / ویدیوی گفته‌های بازیگر سرراهی که سرپرست یک کودک شد / چگونه حزب الله از پشت خنجر خورد؟
ویدیوهایی از جنایت تکان دهنده ای که عربستان با پول لاپوشانی کرد! / ویدیویی درباره توانی که داریم و استفاده نمی‌کنیم؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. «به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد
بسته خبری «تابناک»؛
هواپیمایی هما مشتری باشگاه مارسی فرانسه/باب اسفنجی پرسپولیس جهانی شد/درآمد ماهیانه اعضای
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«مهدی هاشمی بر بالین مادر حاضر شد»،«فراکسیون ولایت منشعب می شود؟»،«عضو شورای شهرتهران که دنبال ربودن تیم لیگ برتری برای زادگاهش است»،«فرمانداری بروجرد در آماده باش»،«انتقاد هاشمی از بد اخلاقی های برخی رسانه ها »و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
سومین ‌‌افطار‌‌ رمضان 1437 با «تابناک»؛
فیلم: حضرت علی (ع) چگونه افطار می‌کردند؟
در سومین افطار ماه مبارک رمضان همچون شب‌های پیشین اسماءالله‌الحسنی را می‌شنوید، سپس نوای ربنا را از حنجره یک کودک خوش صدا خواهید شنید و در ادامه، نوبت به نیم نگاهی به یکی از مشاغل دشواری است که در این ماه و زیر آفتاب سوزان، با تعطیلی گره نخورده و بسیاری از برخی شهروندان کشورمان با زبان روزه، در این زمینه کار می‌کنند.
«فوتو نیوز» تابناک؛
از «میراث 39 ساله احمدی‌نژاد در وزارت نیرو» تا «هیچ فرد ممنوع‌ السخنرانی نداریم»
«دستور ویژه برای بررسی حقوق های نجومی»، «تولد روزانه ۴ نوزاد معتاد در تهران»، «اعتراض به پخش تیزر "ایستاده در غبار" از شبکه ماهواره‌ای»، «بازتاب بین‌المللی محرومیت سوشا»، «قبل از برجام: هر روز یک تحریم بعد از برجام: هر روز یک گشایش» و «اعتراض افغانستان به ثبت مشترک مولانا توسط ایران ـ ترکیه»، منتخبی از وقایع داخلی و خارجی است که در «فوتو نیوز» می بینید.
جزئیات نشست سه جانبه وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه
در این نشست سه جانبه، آخرین تحولات منطقه و راه‌های تقویت و گسترش مبارزه با تروریسم مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. همچنین می توان گفت، برگزاری این نشست، اعلام رسمی ائتلاف میان این سه کشور در سوریه است. در واقع، تا پیش از این، همکاری و هماهنگی میان ایران، روسیه و سوریه بنا بر ائتلافی نانوشته صرفا از مجاری غیررسمی نظامی و دیپلماتیک دنبال می شد، ولی با برگزاری این نشست، این ائتلاف رسمیت پیدا کرد.
آیا تلویزیون به کمک هنر هفتم می‌آید؟
آغاز جنگ علنی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان با سینمای ایران
از روز گذشته، عوامل برخی فیلم‌ها تأکید کرده‌اند که سفارشی به این شبکه‌ها برای پخش تیزرشان نداده‌اند و این اقدام از سوی آنها در دستور کار قرار گرفته تا دستگاه قضایی را وادار به توقیف همه فیلم‌های سینمایی (به واسطه پخش تیزر همه فیلم‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای کنند) اما این شبکه‌های ماهواره‌ای رفتار غیرحرفه‌ای‌شان را متوقف نکرده‌اند و عملاً شمشیرشان را به سمت شاهرگ سینمای ایران نشانه رفته‌اند.
چنبره مدیران چندوجهی بر هیأت مدیره های بانک های دولتی!
در کشور ما بانک ها از سازمان هایی هستتند که شمول قانون برای آنها مستلزم ذکر نام است؛ بنابراین با توجه به اینکه قانون حاضر این عبارت را ندارد، پس با این نوع نگارش بانک ها مشمول این قانون نخواهند بود/این موضوع از مجلس هفتم پیگیری شده و از همان زمان بانک ها کارشکنی خود را در خصوص این گونه قوانین آغاز کرده اند.
دعوت از اهدا کنندگان خون برای مراجعه به مراکز اهدا در این روزها؛
مبادا اجازه دهیم این درد هم به دردهای بیماران افزوده شود
این برهم خوردن نظم اهدای خون، خود را در ماه رمضان نشان می‌دهد. به این صورت که ظاهرا در نیمه نخست این ماه اهدای خون روند کاهشی به خود می گیرد، ولی در شب های قدر، پیک اهدای خون رقم می‌خورد؛ افزایشی چشمگیر که عمر کوتاه نگهداری خون، قدرت اثربخشی آن را می‌گیرد.
سومین نامه بی‌پاسخ کارگردان‌های سینما در سومین سال دولت؛
دولت یازدهم نمی‌خواهد برای «فرهنگ» هزینه سیاسی بدهد!
این چالش صرفاً متوجه علی جنتی نیست، بلکه ظاهراً «فرهنگ» جزو اولویت‌های «هزینه‌زا» برای دولت یازدهم نیست و اساساً به جز کلام، حمایت عملی از اهالی فرهنگ نشده که حاوی هزینه‌های قابل توجه باشد. دولت یازدهم تمرکز عمده‌اش را بر سیاست داخلی و سیاست خارجی گذاشته و در چنین شرایطی، ظاهراً کوچک‌ترین روزنه‌ای برای ایستادگی مسئولان بر سر تصمیماتشان در حوزه فرهنگ نباید داشت.
کیوسک بین المللی «تابناک»؛
امن ترین و ناامن ترین کشورهای جهان/ حمله به قلب تل آویو
امن‌ترین و ناامن ترین کشورهای جهان، میانجیگری مسکو میان فلسطین و رژیم اسرائیل، حمله به قلب تل آویو توسط گروه های فلسطینی، توهین مقام بحرینی به ایران و اعتراف به قدرت منطقه ای آن و نگرانی مقامات اروپایی از رئیس جمهور شدن ترامپ در آمریکا از مهم ترین رویدادها و خبرهایی است که امروز در رسانه ها و مطبوعات مختلف بدان ها پرداخته شد.
مروری بر روزنامه های پنجشنبه بیستم خرداد؛
صدای پای دهه هشتادی ها می آید/ یقه گیری فرهنگی نیز آمد!
روزنامه های پایان هفته، پاسخ حجاریان به ادعای بی بی سی و حضور دهه هشتادی ها در سطح تهران را در کانون توجه قرار داده اند. این در حالی است که همچنان موضوع فیش های حقوقی و دولت و موضوع اقتصاد مقاومتی از دیگر موضوعات مهم امروز بوده است.
موتور جستجوی مایکروسافت شما را پیش از پزشکان از سرطان مطلع می کند
موتورهای جستجو ابزارهای مفیدی برای جستجوی محتوا در اینترنت، پیدا کردن وب سایت ها، دیدن خبرها و خرید آنلاین هستند. اما در آینده نزدیک، این موتورها چیزهایی بیش از این را در اختیار شما خواهند گذاشت؛ تا جایی که حتی به سلامت و حفظ جان شما نیز کمک خواهند کرد.
۲۵۰۰ هکتار از منطقه پاسارگاد سوخت؛
درخواست کمک ملی برای مهار آتش سوزی پاسارگاد
تاکنون حدود ۲۵۰۰ هکتار از منطقه در آتش از بین رفته که در این میان، درختان ۲۰۰ ساله نیز وجود داشته است. این آتش سوزی از منطقه سوباتان اقلید تا تنگ بلاغی پاسارگاد رسیده و به طور حتم تا صبح فردا نیز بیشتر خواهد شد، زیرا از چند ساعت پیش وزش باد نیز آغاز شده است.
در دویست و پنجمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛
فروش ویژه خودرویی که وجود ندارد!/تمایل 97 درصدی مردم اهواز برای مهاجرت/شوخی بخشودگی جریمه های رانندگی کی جدی می شود؟
«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: حق با کدامیک است؟ نظام پرستاری یا وزیر بهداشت؟؛ طرح مکالمه ویژۀ یا کلاه‌برداری در روز روشن؛ را بشنوند.
دویست‌و هشتادمین «به اضافه تابناک»؛
ویدیوهای دیدنی از میتینگ چند هزار نفری دهه هشتادی ها/ ویدیوهایی از جنگ پشت دیوار پایتخت داعش / ویدیوی سلاح‌های خطرناکی که عربستان می‌خواهد از روسیه بخرد
ترامپ یا کلینتون؛ گزینه هایی که به نفع ایران نیستند! / ویدیوهای تیم ملی پناهجویان در المپیک؛ خوشحال باشیم یا ناراحت؟ / ویدیوی تلنگری به تعصبی که برایش آدم می‌کشیم! از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است.
دومین ‌افطار‌ رمضان 1437 با «تابناک»؛
فیلم: از اسماءالله‌الحسنی سامی یوسف تا نوای محمداصفهانی
حضرت محمد مصطفی (ص) می‌فرمایند: «اگر بنده خدا مى‌دانست که در ماه رمضان چیست [چه برکتى وجود دارد] دوست مى‌‌‏داشت ‌تمام سال، رمضان باشد‌» و تأکید می‌فرمایند: «درهاى آسمان در اولین شب ماه رمضان گشوده مى‌شود و تا آخرین شب آن بسته نخواهد شد.
پزشک معالج کارگردان مشهور ایرانی در گفت‌وگو با «تابناک»؛
کیارستمی به دلیل دیگری به بیمارستان رفته و به زودی مرخص خواهد شد
پزشک معالج کیارستمی در پاسخ به اینکه چگونه وقتی پدر شما به رحمت خدا رفته، از قرار جراحی شدن آقای کیارستمی توسط ایشان سخن به میان می‌آید، می‌گوید: حیف است وقتی مردم به هنرمندی مثل آقای کیارستمی این همه علاقه مند هستند، چنین مسائلی مطرح شود و حاوی این اشتباهات باشد.
بسته خبری «تابناک»؛
احتمال زلزله با ریشتر بالا در سال 96!/ هر دقیقه جلسه علنی مجلس چند میلیون؟/ کنایه سنگین کمال تبریزی به فراستی و افخمی/ وضعیت اقتصادی طلاب؟
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«کنایه رئیس دادگستری تهران به برادر رئیس جمهور»،«خسارت مالی مینو خالقی جبران می شود!»،«پیش بینی یک احمدی نژادی از انتخابات 96»،«صدور حکم پرونده جوانفکر»،«احتمال زلزله با ریشتر بالا در سال 96!»و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
«فوتو نیوز» تابناک؛
از «باید احمدی‌نژاد را خواباند و شلاق زد» تا «اعتراض به عکس‌های یادگاری که دهن‌کجی به نظام است»
«اعتراض نژاد پرستانه به احتمال بازی «دی‌کاپریو» در نقش مولانا»، «عفت مرعشی بستری شد»، «یک ایرانی باشگاه المپیک مارسی را می‌خرد»، «اردوغان به خاکسپاری کلی می‌رود»، «ادعای خواسته غیرقانونی یک نماینده» و «6 ماه محرومیت به‌ خاطر شلوار زرد»، منتخبی از وقایع داخلی و خارجی است که در «فوتو نیوز» می بینید.
چرایی عدم اقبال وکلای ملت به یک کمیسیون خاص
کمیسیونی که برای نماینده ها آب و نان ندارد!
کمیسیون باید برای پیشرفت امور نماینده جاذبه داشته باشد، نماینده ها به هر حال قول و قرارهایی با مردم حوزه انتخابیه خود گذاشته و به مردم وعده انجام برخی پروژه ها را داده اند/ باید به نمایندگان شهرهای دیگر این حق را داد که در کمیسیون هایی باشند که بتواند امکاناتی را برای منطقه خود داشته باشد.
روسیه باید انتخاب کند؛ ایران یا اسرائیل؟
روس ها تلاش دارند در روابط خود با ایران و اسرائیل توازنی ایجاد کنند تا بتوانند همزمان با این دو بازیگر که دشمن یکدیگر هستند، روابط و مناسبات نزدیک داشته باشند؛ هرچند روس ها تاکنون به دلیل نیازهای استراتژیک این دو بازیگر، توانستند این توازن را برقرار کنند، گویا در آینده ای نه چندان دور روس ها باید انتخاب کنند، زیرا هیچ یک از این دو بازیگر نگاه مثبتی به این رویکرد روس ها ندارند و بنابراین حفظ این توازن توسط روس ها در ادامه سخت به نظر می رسد.
حواشی شراکت «مثنوی» مولوی با ترکیه؛
استدلال‌های عجیب برای عبور از اعتراض هزار شاعر
به گفته مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، علت ثبت مشترک با ترکیه، قرار داشتن کهن ترین و کامل ترین نسخه «مثنوی» در اختیار ترکیه است و در این زمینه گفته: «حتی اگر اين نسخه در آكسفورد بود، ایران برای ثبت آن به صورت مشترک با انگلستان وارد مذاكره می‌شد» با این استدلال اگر قرار باشد منشور کوروش در یونسکو به ثبت برسد، باید به عنوان میراث مشترک ایران و انگلستان ثبت شود!
#دهه_هشتادی؛ متولدینی که درباره‌شان بیشتر خواهیم شنید
تفاوتی که اگر در دهه هفتادی ها ممکن بود چندان محسوس نباشد، ظاهرا در دهه هشتادی ها قرار است بسیار محسوس باشد. این را امثال میتینگ چند هزار نفری ایشان در تهران نشان می‌دهد که از شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی آغاز شد و آنچنان سر و صدایی به پا کرد که به نظر به زودی از حواشی آن رها نخواهیم شد!
اصولگرایان در مجلس دهم هم به جان هم افتادند!
صريح می گويم؛ برخي عزيزان با رأي يك ليست انتخاباتي وارد مجلس شدند. بعد با ‌آنها به هم زدند و آمدند با رأي فراكسيون ولايت خودشان را تثبيت كردند و حالا كه ديگر رأي نمي‌خواهند، قصد رفتن دارند؛ اين يعني سوءاستفاده از تشكل‌ها و ليست‌هاي سياسي براي جمع كردن رأي.
آغاز اکران «بارکد» با حذف قطعه «یاس» پس از معرکه بهرام رادان
شنیده می‌شود، بهرام رادان در انتخاب «یاس» برای تیتراژ پایان «بارکد» نقش داشته و به همین دلیل، واکنش نشان داده... بر اساس آخرین پیگیری‌های «تابناک»، فیلم «بارکد» امروز با اعمال اصلاحیه‌ها از جمله موسیقی تیتراژ پایانی به دست پخش کننده رسیده و فیلم مطابق با برنامه از امروز (چهارشنبه 19 خرداد) در سینماها اکران می‌شود...
مروری بر روزنامه های چهارشنبه نوزدهم خرداد؛

روایت‌های مختلف از یقه چاک دادن در مجلس/ تكذيب ادعاي سالك درباره هاشمي

یقه گیری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و همچنین افشای سندی درباره حقوق میلیونی یک مدیرعامل بانک در کانون توجه روزنامه های امروز است، حال آنکه وضعیت اقتصاد و صنعت و ورود دوباره گرد و غبار به کشور از دیگر موضوعات مهم امروز بوده است.



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , علمی-فرهنگی -هنری-ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 667
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: