افشاگری یک بازیگر از فساد اخلاقی در سینما
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

حدود شش ماه پيش بود كه فرج الله سلحشور كارگردان سريال‌هاي قرآني از فساد اخلاقي در سينماي ايران سخن گفت و به‌دنبال اين انتقادها، مورد هجمه رسانه‌اي طيف اقليتي در سينما قرار گرفت كه به‌دليل تشكيل يك كلوني رسانه‌اي به نحوي با اين كارگردان متعهد برخورد شد كه گويا اساساً چنين چيزي در سينماي ايران وجود ندارد.

با اين حال، هنوز سه ماه بيشتر از سخنان سلحشور نگذشته بود كه اقدام غير اخلاقي گلشيفته فراهاني با عريان شدن در مقابل دوربين‌هاي تلويزيوني و خودداري اغلب اهالي سينما از محكوم كردن اين رفتار ناشايست، موجب شد كه از سنگيني موج ايجاد شده عليه سلحشور كاسته شود و شاهد عيني در مورد اظهارات او از راه برسد.

 

 

سلحشور البته همان زمان در مصاحبه با رجانيوز گفت كه از چنين اتفاقي متعجب نشده است و چنين چيزهايي در سينما طبيعي است اما تعجب من از مؤمنيني است كه در مقابل اين اتفاق‌ها سكوت مي‌كنند و روشن‌گري نمي‌كنند.

اما در شرايطي كه هر از چندگاهي اخبار جسته و گريخته از فساد برخي از بازيگران سينما با حروف اختصاري و يا با اشاره و در قالب اخبار غيررسمي منتشر مي‌شود، پرستو صالحی بازیگر سینما، تتا‌تر و تلویزیون در صفحه فیس بوک خود مطالب مهمی را در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت.

ر اساس خبري كه سايت افكار منتشر كرد، وی در صفحه فیس بوک خود نوشت:

«اگه نگم دق می‌کنم!!! همش می‌گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثله سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می‌دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم‌های حرفه‌ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»

پرستو صالحی در ادامه نوشته است: «دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می‌دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر‌شناسی از سره درد دل گفتم: دلم یه کار طولانی می‌خواد گفت: اونی‌ام که بهت کار طولانی بده حال طولانی می‌خواد... به قول مرحوم شکیبایی: وای...

ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان‌هایی که بی‌درخواست و نیاز و... فقط و فقط به کارشون فکر می‌کنن و بس و متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه ۱۰قدیم تهران اشتباه گرفتن...»

پرستو صالحی بازیگري است که اولین فعالیت او در حرفهه‌ي تئا‌تر با نام نغمه‌های خورشید شروع شد و بعد از این کار در سریالی با نام "محاکمه" بازی کرد که یک کار تاریخی به کارگردانی حسن هدایت بود. وي بعد از آن در سه فیلم نود دقیقه‌ای که توسط سیما فیلم ساخته شد، با نام‌های یک روز طولانی آبی و بعد از آن در سریال‌های عشق سال‌های جنگ در کنار فر‌هاد جم، تب، مهر پنهان، همسفر، این زمینی‌ها، چشم‌هایش و در سری دوم زیر آسمان شهر ایفای نقش کرد.




:: بازدید از این مطلب : 1226
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: