انتصاب علیرضا راهواره به عنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان گناباد
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی
11اردیبهشت 1391علیرضا راهواره طی حکمی از طرف شاهدوست سرپرست اداره تربیت بدنی گناباد مورخ 4 اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان سرپرست جدید هیئت فوتبال شهرستان منصوب شد.
علیرضا راهواره به مدت 4 سال مسئول هیئت فوتبال شهرستان بود که دوران بسیار موفقی برای فوتبال گناباد رقم خورد و در تمام هیئت های ورزشی گذشته نیز همکاری مطلوبی در پست های مختلف داشته است به طوری که در هیئت قبلی فوتبال با ریاست اصغر اکبری مسئول کمیته انظباطی بوده است.
 
وی از فوتبالیست های سابق و داور مطرح شهرستان می باشد که این خود نشان دهنده تجربیات او در عرصه ورزش و فوتبال است.
عاشوری دبیر کمیته انظباطی در جلسه معارفه رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان گفت؛ علیرضا راهواره نیروی قانون گذار خوبی می باشد و سوابق بسیار خوبی در اجرای فعالیت های ورزشی از جمله فوتبال شهرستان دارد.
علیپور یکی از مربیان فوتبال باشگاههای گناباد اظهار داشت؛ آقای راهواره یک نیروی بی غرض و سالم است و ضمن درخواست رعایت قوانین باید لیگ جوانان و نونهالان را هر چه زودتر راه اندازی کند.
در ادامه حمید رضا عشقی یکی از پیشکسوتان فوتبال گناباد ضمن تقدیر از زحمات رئیش اسبق هیئت فوتبال شهرستان تصریح کرد؛ اصغر اکبری در طول مدت فعالیت خود قضاوت های منصفانه داشته و در مقابل بسیاری از مسائل حاشیه ای برنامه ریزی بسیار عالی در پیش گرفته بود



:: بازدید از این مطلب : 1316
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: