رویانیان :نیمکت نشین بازی مقابل کره جنوبی را بت نکنید! جمله اضافه: فقط مرا بت کنید
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

رفتارهای بیمارگونه تبدیل به حماسه شد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در همین خصوص افزود: شما نه تنها ستاره‌های فوتبال را تبدیل به خورشید کرده‌اید بلکه ستاره‌های جدیدی را نیز خلق کرده و رفتارهای بیمارگونه برخی از بازیکنان تیم ملی را تبدیل به حماسه کرده‌اید!
شومن‌های فوتبال تبدیل به اسطوره شدند
وی گفت: این افراط و تفریط از سوی شما ستاره‌های بادکنکی در فوتبال خلق کرده و برخی از شومن‌های فوتبال را تبدیل به اسطوره کرده است. این موضوعات و این روش پرداختن ریشه اصلی مشکلات فوتبال ایران است. به عنوان نمونه مجری و گزارشگری که دو ماه به فوتبال می‌تاخت به یکباره عشق آتشین خود به فوتبال را نشان می‌دهد.
تناقض‌ها مردم را سرگردان کرده است
رویانیان تاکید کرد: اینها تناقض‌هایی است که مردم ایران، هواداران و رسانه‌ها را سرگردان کرده و توهم را در برخی از رسانه‌ها تشدید می‌کند و بازیکنان غیرتمندی را که فقط به فکر رشد و پیشرفت تیم خود بوده و حاشیه‌ای ندارند را دلسرد کرده و پایین می‌کشد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خطاب به برخی رسانه‌ها اظهار داشت: نمایش‌های چندگانه و متضاد شما مخاطب را به تعارض می‌کشاند. در چنین شرایطی باید یک نفر پیدا شود تا با این رفتارهای متضاد اعتراض کند.
وی در همین خصوص گفت: آقای رسانه ملی! اگر ستاره‌ای رفتارش غلط بود، بگویید این ستاره با اشتباهات خود به تیمش ضربه زده است و نباید او را تبدیل به بت و اسطوره کنیم، منظور من بازیکن تیم ملی است که در لبنان بازی کرد و در آن بازی تیم ملی باخت اما در مقابل کره جنوبی نیمکت نشین بود با این حال تیم ملی موفق شد کره را ببرد. چرا چنین بازیکنی را تبدیل به اسطوره و بت می‌کنیم بدون آنکه به رفتارهای گذشته او در قبال باشگاهش نگاه کنیم؟!
رویانیان تاکید کرد: آقای رسانه ملی عزیز! این گونه رفتارها توفیقات شما را در عرصه ورزش از بین خواهد برد و فوتبال را کماکان ستاره محور، بازیکن سالار و مدیریت آن را پول محور خواهد کرد.   

 




:: بازدید از این مطلب : 1105
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: