اخبار گناباد+جمله اضافه تکمیلی........ اعتراضی
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

افتتاح دفتر هیات رزمندگان اسلام در شهرستان گناباد --------- (گل بود به سبزه نیز آراسته شد)

 آبیاری مزارع زعفران آغاز شد--------عجب ما که خبر نداشتیم ...........

مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت : زعفران یکی از محصولات عمده این شهرستان محسوب شده و از نظر اقتصادی و اشتغالزایی نقش عمده در معیشت کشاورزان دارد به طوری که در فصل برداشت این محصول بیش از هفت هزار خانوار به مدت بیش از یک ماه مشغول بکار هستند. مهندس محمد باقر جاهدی گفت :در شهرستان گناباد بیش از سه هزار و 500 هکتار مزارع زعفران وجو دارد که حدود 10 درصد آن با مشکلات آبیاری مواجه است.

پیش بینی 3 روز وضع هوا شهرستان گناباد-------هوای گناباد صاف صاف صاف صاف است بدون گردوخاک بر اساس آخرین نقشه ها و مدلهای هواشناسی طی 72 ساعت آینده ضمن کاهش دما اسمان استان غالبا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و در برخی نواحی با بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مراسم روز عرفه در مصلی شهرستان گناباد-------------- خدا قبول کند

مقام برتر زیست شناسی گناباد در استان خراسان رضوی-------ببخشید برتر یعنی چندم نمیشه بیشتر توضیح بدهید.اونوقت برترینم داشته یا فقط برتر بوده.

گروه زیست شناسی گناباد توانست مقام برتر استان را در سطح ادارات همتراز کسب نماید. این مقام مرهون تلاش دبیران عضو گروه زیست شناسی، دانش آموزان سمپاد هیئت تحریریه نشریه زیست شناسی پویا و سایر دانش آموزان مدارس فرزانگان گناباد، انجمن علمی- پژوهشی زیست شناسی سمپاد، دبیرستان های شاهد امام(ره) گناباد، دبیرستان شاهد ریحانه النبی(س) گناباد و سایر مدارس گناباد که در برگزاری همایش استانی زیست شناسی یادمان چهره های علمی و ماندگار گناباد همکاری نموده اند می باشد.

نماز گزاران عید قربان در گناباد با امضای طوماری مسوولان را به وحدت فراخواندند----- از فردا اتحاد کامل وبدون قید وشرط اجباری است.مسولین حواس خودشونو رو بشدت جمع کنند. مسولین خون شهیدان را فراموش نکنید.

در این طومار که خطاب به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تنظیم شده آمده است: اینک که پیام الهام بخش انقلاب سراسر جغرافیای اسلام از شمال آفریقا تا غرب آسیا و نیز آمریکا و اروپا را فرا گرفته و امواج این بیداری ، رژیم صهیونیستی و نظام سلطه جهانی را در سراشیبی سقوط قرار داده و سلطه گران در این استیصال تمام نیروی خود را برای فشار بر ملت ایران به عنوان کانون جوشان این پیام رهایی بخش مصروف داشته اند و ملت نیز جانانه در برابر این زورگویی ها ایستاده است ،

اهدا جایزه دانا---------همین یکی رو گناباد کم داشت.دست این دکتر درد نکند .همه چیز کامل شد.میتوانیم مستقل شویم.

جایزه دانا که هر ساله به سه نفر از منتخبین کشوری گنابادی اهدا می شود روز دوشنبه پانزدهم آبان ماه، ساعت 18 در محل تالار اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد برگزار خواهد شد. مجید دانا دبیر اجرایی جایزه دانا با بیان این مطلب اظهار داشت: بانی اصلی این جایزه آقای دکتر محسن دانا است و سایر خیرین هم می توانند به رونق این جایزه و اعتبار آن بیافزایند و این جایزه همه ساله به بهترینهای علمی، فرهنگی- هنری و ورزشی شهرمان که در سطح کشور حائز مقام و رتبه هستند اعطا می گردد.

نمایشگاه آثار گرافیکی هنرمند گنابادی در اداره ارشاد-----هنر برتر از گوهر آمد پدید

نمایشگاه آثار پریسا بیدختی فارغ التحصیل رشته گرافیک در محل نگارخانه ی اداره ارشاد اسلامی شهرستان گناباد جهت بازدید عموم به نمایش درآمده است. به گزارش خبرنگار گناپا آثار این هنرمند در قالب تصویرسازی برای کودکان و بزرگسالان در 2 بخش به نمایش درآمده است.

موفقیت فیلمسازان گنابادی در جشنواره ملی نان------حالا این جشنواره نانم داشته یا فقط دیپلم افتخا رداشته؟؟؟

نخستین جشنواره ملی فیلم نان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار گناپا فیلم "برکت" به کارگردانی آقای منصور مهدی زاده و فیلم " یک لقمه نان تازه بابا" به کارگردانی خانم فاطمه مومنی از شهرستان گناباد به ترتیب موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین فیلم و دیپلم افتخار بهترین فیلم داستانی شدند.

کتابخانه تخصصی ورزش در گناباد راه اندازی می شود-------- آقا مگر ورزش رو با کتاب تنها میتوان توسعه داد.هنوز افتتاح نشده در سطح استان وکشور هم کم نظیر خواهد بود. به این میگن خبر از غیب(جل الخالق)

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد گفت: به پشنهاد یکی از باشگاه های ورزشی گناباد و تصمیم این اداره، کتابخانه ی تخصصی ورزش راه اندازی می شود. حسین شاهدوست افزود: یکی از کمبودهایی که در ورزش گناباد احساس می شد بی توجهی به توسعه و ترویج علم ورزش بود و هم اکنون این کتابخانه در سطح استان و حتی در سطح کشور کم نظیر خواهد بود.

300 دانش آموز دختر گنابادی در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند-------انشاالله بسلامت برگردند.این مسافران کاروان نور

پاسخ شهردار در مورد مشکلات سطح شهر--------همه جا آرامست. مگرچه مشکلاتی در شهر گناباد وجود دارد. این همه شایعات درست میکنید. چی گیرتون میاد.حالا اونجا زیرش قنات بوده نشست کرده بقیه کارا چی؟؟؟!!!

مهندس بنایی نشست کفپوش پارک دانشگاه آزاد گناباد یکی از مسائلی است که این روزها برای همشهریان سوال برانگیز شده است.





:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: