رئیس جمهور : اگر خدا فرصت خدمت دیگری به ما داد ممنونیم.(شاکریم)‬
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

  طلب احمدی نژاد از خداوند برای توفیق خدمتی دوباره!!! + صوت

 نقل از جهان نیوز، بعد از فرمایشات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان در 28/11/1391؛ که به اتمام حجّت با سران قوا درباره یکشنبه استیضاح مجلس انجامید؛ اوّلین واکنش «محمود احمد نژاد» به این فرمایشات و نصایحِ ولایی رهبری انقلاب، کمی با تأخیر و در جلسه با استانداران سراسر کشور نمود یافت.
هر چند «رئیس جمهوری» در آن دیدار هیچ اشاره ای به قصور خویش در روز استیضاح نکرد امّا با تأکید بر شعار "کار، تلاش و خدمت" سعی کرد بار دیگر دلبستگی خویش به آرمان های انقلاب اسلامی را نشان دهد.
 
به گزارش مشرق متن کامل صحبت‌های رئیس جمهور در این فایل صوتی به شرح زیر است

«تا روز آخر یعنی «9 صبح 12 مرداد»، که از آنجا می خواهیم برویم برای تنفیذ؛ بنده مخلصِ شما کار می کند. یعنی آن ساعت 9 صبحش هم مثل 10 صبح اوّلین روز تنفیذ، «22 مرداد 84» است
 
مگر فرقی می کند؟ فرقی می کند؟ چه فرقی می کند؟ روز اوّل یا روز آخر چه تفاوتی می کند؟ به هر حال فرصت ما تا آنجاست، اگر خدا عنایت کرد و فرصت های دیگری داد، ممنونش هستیم؛ نداد شاکرش هستیم. تا لحظه آخر کار است، تا لحظه آخر می شود تصمیم گرفت.
 
یکی از خباثت های خبیثان این است که سیستم اجرایی را سُست کنند که کارها از دست برود. نباید بگذاریم این اتّفاق بیفتد، این خیانت است به کشور.
 
چرا باید سُست شویم؟ کشور است دیگر، کف‌اش این است که خودمان هم می خواهیم دوباره اینجا زندگی کنیم. اگر هیچی، نه دین و آرمان و هیچ چیز نداشته باشیم، خومان می خواهیم اینجا زندگی کنیم.
 
من به شما بگویم، اگر از تمام عالَم شهاب آتشین ببارد، من بچّه این خاک هستم، اینجا هستم، اینجا زندگی می کنم. یک سر سوزن دلبستگی به خارج از این سرزمین برای من وجود ندارد جز آرمان های الهی که جهان را اصلاح می کند. همه زندگی ما در اینجاست.
 
... دوره تاریخی مستکبران تمام شده است. من یقین دارم این انتخابات بسیار پرشور خواهد بود، من یقین دارم یک عزّت غیر قابل باوری برای ملّت ایران ایجاد می شود، یقین دارم ملّت بهترین ها را انتخاب می کند. برایم یقین است، یقین دارم که ما وارد یک مرحله جدید بین المللی می شویم، یقین دارم بسیاری از آلودگی ها از ساحت نورانی انقلاب بدست ملّت پالایش و پاک می شود؛ یقین دارم. من باورم این است که ملّت وظیفه اش را دارد درست انجام می دهد، ملّت از انقلاب ناشکری نکرده است، دلیلی ندارد خدا از ملّت )انقلاب را( بگیرد.
 
من و امثال من ممکن است که ناشکری کرده باشیم؛ خدا ما را کنار می گذارد. ملّت که ناشکری نکرده است، ملّت همین امروز دارد برای انقلاب فداکاری می کند، همین امروز دارد تحمّل می کند. می بینید که مردم چقدر بزرگوارانه دارند این همه سختی و فشار و تنش را تحمّل می کنند؛ می فهمند چه خبر است، شاکرند.
 
خب آنوقت خدا نعمت را بالاتر می برد یا پایین تر؟ "ولأِن شَکرتُم، لأَزیدنَّکُم"؛ من یقین دارم که خدا یک سطح بالاتری را به ملّت خواهد داد.
 
اینها استدلا های قرآنی، آسمانی و ایمانی دارد. )استدلال) فلسفی اش هم شک نکنید که هر انسانی به یک مرتبه تعالی دسترسی پیدا کرد، آن مرتبه سکو و مقدّمه مرتبه بعد است.
 
صحه وجودی یک ملّت بالا رفته است، می بینید که ملّت چه جور دارد مقاومت می کند؛ بعد خدا از ملّت می گیرد یا از ناسپاس ها می گیرد؟
 
آنهایی که قدر این ملّت و انقلاب را نشناختند و ناسپاسی کردند؛ خدا آنها را می گیرد. خواهید دید که خدا به این ملّت اضافه خواهد کرد، این انقلاب اوج می گیرد. هم امام و هم رهبری بارها گفته اند که ملّت هیچ کوتاهی نکرده است، روشن هم هست که ملّت هیچ کوتاهی نکرده است. کوتاهی از این حلقه وسط است، حلقه واسط خراب است؛ این را باید درست کرد و البتّه برای ما کار سختی است ولی برای خدا سخت نیست. "فأِذا اَراد لَه، فیَقولُ لَه، کُن فَیکون"؛ چنان پاک بکند که اصلاً انگار اثری نبوده است.
 
... یاد امام و شهیدان را گرامی می داریم که راه را باز کردند و حتماً تا آخر پای کارشان هستیم، هر اتّفاقی بیفتد هستیم. یعنی تا روزی که هستیم، ذرّه ای در اراده ما، همّت ما و وقت گذاری ما تأثیر منفی ندارد. بالاخره کسی که یک اعتقادی دارد، یک آرمانی دارد تا لحظه ای که نفس دارد از تنش بیرون می رود که برنگردد؛ آرمانش را دنبال می کند. ما با همان آرمان ها نفس می کشیو، یادتان باشد شعار ما "کار، کار؛ تلاش، تلاش".

من شخصا ارزو میکنم خداوند به ایشان یک فرصت طلایی برای سرو سامان دادن به مشکلات خلق خدا بدهد.تا انچه در این 8سال حلقه وسط کوتاهی کرد در اینده جبران کنند!؟





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1035
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: