وقتی هیچ مسئولی صدای این جانباز شیمیایی را نمی شنود+عکس
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

 

وقتی هیچ مسئولی صدای این جانباز شیمیایی را نمی شنود+عکس
به قلم سعید ساداتی
 
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۳

نويسنده وبلاگ جلبك ستيز نوشت: متولد ۱۳۴۴ از شهر مسجد سلیمان است که در دوران جنگ تحمیلی در سپاه پاسداران و در منطقه عملیاتی جنوب خدمت کرده است و طی دو مرحله شیمیایی شده است.

هر چند برای عزیمت به جبهه های حق علیه باطل هدفی جز بر زمین نماندن حرف امامش نداشته است اما روزهایی که حالش وخیم و شیمیایی امانش را بریده بود پیگیر پرونده جانبازی اش می شود که تنها ۲۰% برای او جانبازی تعیین می شود!

جانبازی که این روزها چیز زیادی نمی خواهد؛ نه سهمیه دانشگاه برای فرزندش می خواهد و نه حقوق ثابت در ازای خوابیدن در خانه و نه کارت مترو و نه بلیط استخر و نه حتی تخفیف برای استفاده از بلیط قطار و هواپیما!



جانبازی که تنها، درخواست اشتغال به کار دارد و بیش از ۲۰ بار مقابل مجلس شورای اسلامی حاضر شده است و تقاضای اشتغال بکار خود را بر روی پلاکارد و پارچه بزرگ نوشته و به همراه داشت اما هیچ کس به وی توجه نکرد!

مردی که این روزها از تحصن مقابل مجلس هم نتیجه نگرفته است می گوید: «اگر مشکل بیکاری ام حل نشود، حتما دست به اعتصاب غذا می زنم»

در روزگاری خود را برای شب عید و روزهای نوروز اماده می کردم دیدن اشک های این مرد خدا؛ شیرینی هفت سین را بر دهانم تلخ کرد!

نمی دانم می توانم حداقل وظیفه ام را در برابر این جانباز و همه مردانی که امروز امنیت سرزمینم را مدیونشان هستم، انجام دهم یا نه اما اگر کسی مایل بود پیگیر وضعیت این عزیز باشد تمامی مدارکش موجود است.

پی نوشت: البته هستند جانبازان دیگری که شاید موارد بعدی خودکشی ، اعتصاب غذا و یا تحصن باشند!

بی ربط نوشت: موقعی که می خواهی گناه کنی، سوای چپ و راست، به بالا هم نگاه کن!

 





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1031
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: