خسارت 4 و نيم ميليارد توماني برف به باغ هاي گناباد
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

  چاپ ارسال به دوست
 
2
 
 
 خسارت برف به باغات گناباد برف در گناباد 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به کشاورزان و باغداران خسارت زد. مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت : بارش برف ، سرمای شدید و کاهش دما تا حدود 9 درجه زیر صفر دیشب باعث نابودی شکوفه های درختان شد. جاهدی افزود: هزار و 500 هکتار از شکوفه باغ های بادام ، زردآلو ، گیلاس و دیگر گونه های درختان میوه هسته دار در سرمای دیشب در شهرستان گناباد بر اثر سرمازدگی نابود شد. وی گفت : بیشترین میزان خسارت به بخش کاخک گناباد وارد شده است. شهرستان گناباد 11 هزار هکتار باغ دارد.

شمسی خبرنگار صدا وسیما در این رابطه گفت : بلافاصله بعد از این واقعه گزارش خسارات وارده از طریق منابع ذیربط اخذ و به صدا وسیما منعکس شده است . وی افزود : درحال پیگیری تهیه گزارش تصویری از عمق خسارات با حضور مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هستیم .

مرادی دبیر ستاد مدیریت بحران نیز از انعکاس میزان خسارات به مدیریت بحران استانداری خراسان خبر داد و افزود : شخصا چند نمونه از شاخه هایی را که شکوفه های آن سمازده بوده از باغات کاخک جمع آوری کرده است .

وی در ادامه گفت : با مدیر دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی و خبرنگار صدا و سیما نیز تماس گرفته است که نامبردگان پاسخ نداده اند .

در این میان مشخص نیست که مسئول اصلی اطلاع رسانی چه ارگانی است . صبح گناباد نیز قصد تبرئه خویش را ندارد ولی همگان میدانند که این سایت تا ساعت 14 روز سه شنبه بدلیل انجام تغییرات مسدود بوده است .





:: موضوعات مرتبط: محلی-منطقه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 1222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: