تبریک به هم شهریان نوقابی (تیم فوتسال شهدای نوقاب قهرمان بلا منازع جام رمضان)
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

alt

تيم فوتسال شهداي نوقاب در ضربات پتالتي با غلبه بر ميلاد رهن قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان گناباد شد.

اين مسابقه از ساعت 22 روز جمعه 92/05/19 در سالن مملو از تماشاگر شهيد رجائي گناباد آغاز شد و ابتدا اين تيم ميلاد رهن بود كه بازي را هجومي آغاز نمود و با ارائه يك بازي منسجم و تماشاگرپسند حملات زيادي را روي دروازه شهداي نوقاب انجام داد تا اينكه در دقايق پاياني نيمه اول به برتري رسيد و بازي در نيمه نخست با نتيجه يك بر صفر به سود تيم ميلاد رهن پايان پذيرفت.

در شروع نيمه دوم بازيكنان شهداي نوقاب بهتر عمل كردند و يكي 2 موقعيت روي دوازه ميلاد رهن انجام دادند كه با واكنش خوب و خيره كننده دروازبان ميلاد اين توپ ها به گل تبديل نشد و در ادامه ميلاد رهن بازي يك طرفه و كاملاً هجومي خود را به نمايش گذاشت كه موقعيت ها يكي پس از ديگري به هدر رفت و در دقايق پاياني نيمه دوم بود كه شهداي نوقاب روي ضد حمله گل مساوي را به ثمر رساندند و بازي با نتيجه يك بر يك به ضربات پنالتي كشيده شد

در ادامه و در ضربات پنالتي تيم شهداي نوقاب با توجه به روحيه ي خوبي كه بعد از گل تساوي بدست آورده بودند و با درخشش دروازه بان خود توانستند تيم قدرتمند ميلاد رهن را با نتيجه 4 بر 1 در ضربات پنالتي شكست دهند و عنوان نخست اين دوره از مسابقات را از آن خود كنند.

حواشي بازي:

- در ابتداي درب ورودي ماموران بدليل حساسيت بازي كليه تماشاگران را در حين ورود به سالن بازرسي كامل مي نمودند.

- در ابتداي مراسم تيم گود باستاني وليعصر(عج) گناباد به اجراي ورزشهاي پهلواني در داخل سالن پرداختند.

- قبل از انجام مسابقه فينال بزرگسالان، تيم شهداي گمنام با برتري بر تيم بهشيران در ضربات پنالتي موفق به قهرماني در رده جوانان شد.

- در مراسم اهدای جوایز اغلب روئساي ادارات و مسئولان شهرستان از قبیل ریاست آموزش و پرورش،منتخبين شورای شهر گناباد،رئیس رشد و فناوری گناباد،رئیس اداره ورزش و جوانان،فرماندهي نيروي انتظامي، رئيس پليس راهور شهرستان و منتخبين شوراي اسلامي روستاي رهن حضور داشتند.

- اعضاي باشگاه و بازيكنان تيم ستاره هشتم گناباد جهت تقدير از آنها در سالن حضور يافته بودند كه اين مراسم انجام نشد كه در پايان بازي باعث ناراحتي و دلخوري مسئولين اين تيم شد و باعث حواشي در ورودي سالن شد.(بزودي شرح ماوقع اين موضوع و كوتاهي برخي مسئولين را درج مي كنيم)

- عليرضا راهواره رئيس هيئت فوتبال گناباد گزارشي مختصر از روند برگزاري اين دوره از مسابقات را ارائه نمود.

- نظم و انضباط در سالن تا قبل از شروع پنالتي ها عالي بود و به محض شروع پنالتي ها نظم سالن بهم ريخته شد.

- از سوي اداره ورزش و جوانان از فرماندهي محترم نيروي انتظامي گناباد و رئيس كلانتري 11 بخاطر نظم و امنيت مسابقات تقدير بعمل آمد.

- ظرفیت سالن كاملاً پر شده بود و 2500 نفر از این مسابقه دیدن كردند كه بیشترین تماشاچی از اول این رقابتها در سالن حضور داشتند.

 

 


alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

alt

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1058
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: