کابینه اعتدال
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,
 
:: 11:45 :: نويسنده : حامد ربانی نسب

ر راهروهای بهارستان شنیده می‌شود تعدادی از نمایندگان گفته اند برخی از وزرا باید در برابر فتنه ۸۸ موضع گیری قاطعی داشته باشند در غیر این صورت پارلمان نشینان رای سفید (رای موافق) به آنها نخواهند داد اما علی مطهری در حال رایزنی برای حذف چنین رویکردی در برنامه رای اعتماد وزرا است.

 
مجلس به چه کسانی بیشترین رای را می‌دهد؟
گروه سیاسی ؛ نخستین جلسه رای اعتماد به وزاری پیشنهادی حسن روحانی روز دوشنبه در بهارستان برگزار می‌شود اما چه کسانی بیشتر مورد توجه مجلس قرار گرفته‌اند؟

به گزارش افکارنیوز ؛ یک عضو هیئت رییسه مجلس گفت: در جلسات متعدد کمیسیون‌ها با مجلس وزرا برنامه‌های پیشنهادی خود را ارایه دادند و نمایندگان بیشتر با روحیات، برنامه ها و عقاید وزرا آشنا شدند. به گفته او تا کنون طیب‌نیا (وزیر پیشنهادی اقتصاد)، سلطانی فر (وزیر پیشنهادی ورزش) و علوی (وزیر پیشنهادی اطلاعات) و چیت چیان (وزیر نیرو ) بیش از سایرین توانسته‌اند نظر کمیسیون‌های تخصصی را جلب کنند.

در راهروهای بهارستان شنیده می‌شود تعدادی از نمایندگان گفته اند برخی از وزرا باید در برابر فتنه ۸۸ موضع گیری قاطعی داشته باشند در غیر این صورت پارلمان نشینان رای سفید (رای موافق) به آنها نخواهند داد اما علی مطهری در حال رایزنی برای حذف چنین رویکردی در برنامه رای اعتماد وزرا است.

آن طور که این عضو هیئت رییسه مجلس به افکار می‌گوید علاوه بر فتنه، خرید آرای نمایندگان و تخلفات احتمالی دیگر از سوی وزرای پیشنهادی هم بررسی خواهد شد.

او حضور طیب نیا را پیشنهاد محمدرضا عارف به حسن روحانی دانسته و معتقد است در کابینه روحانی اعتدال رعایت شده است.

گفته می‌شود پس از این سه نفر پورمحمدی (وزیر پیشنهادی دادگستری) و حجتی (وزیر پیشنهادی کشاورزی) از آرای بیشتری برخوردارند.




:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , محلی-منطقه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: